ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده ولی فقیه در ماجرای حمله انتحاری به اتوبوس مرزبانان احتمال «نفوذ» در سپاه را رد نکرد

عبدالله حاجی صادقی احتمال نفوذ در سپاه را رد نکرد و گفت «دشمن» با دستگیری زنی که متهم به مشارکت در طراحی حمله به اتوبوس سپاه است دستپاچه شده.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از دستگیری یک زن در ارتباط با حمله انتحاری به اتوبوس پرسنل مرزبانی سپاه در جاده خاش -زاهدان خبر داد. عبدالله حاجی صادقی احتمال نفوذ در سپاه را رد نکرد و گفت «دشمن» با دستگیری زنی که هویت او افشا نشده و متهم به مشارکت در طراحی حمله به اتوبوس سپاه است دستپاچه شده.

چهارشنبه ۲۴ بهمن، جاده خاش - زاهدان: آنچه که از اتوبوس پرسنل سپاه بعد از حمله جیش‌العدل باقی ماند

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران شامگاه ۲۴ بهمن از حمله انتحاری جیش‌العدل به اتوبوس پرسنل سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان خبر داده بود. در این حمله دست‌کم ۲۷ نفر از پرسنل سپاه کشته و ۲۰ نفر هم مجروح شدند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر سه‌شنبه ۳۰ بهمن در یک نشست خبری احتمال نفوذ در سپاه را رد نکرد:

«اینکه نفوذ در حادثه زاهدان دخیل بوده، هنوز معلوم نیست. در این قضیه یک خانمی دستگیر شد که سرنخ بسیار خوبی بود ‌ با دستگیری او دشمن دستپاچه شده است.»

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران همچنین از دستگیری طراح حمله انتحاری به اتوبوس پرسنل مرزبانی سپاه خبر داد و گفت:

«علاوه بر آنکه عامل طراح این حادثه دستگیر شد مقادیر زیادی مواد منفجره که برای عملیات آماده کرده بودند کشف شد اما کسانی‌که که در عقب این ماجرا هستند بدانند باید هزینه بسیار زیادتر از آنچه فکر می‌کنند بپردازند.»

محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران صبح سه‌شنبه ۳۰ بهمن در حاشیه مراسم گرامیداشت کشته‌شدگان حمله انتحاری به اتوبوس پرسنل مرزبانی سپاه اعلام کرده بود که دو نفر از افرادی که در جاده خاش - زاهدان به افراد سپاه حمله کردند پاکستانی بودند و عامل انتحاری نیز یک فرد پاکستانی به نام «حافظ محمد علی» بود.

پاکپور همچنین گفت فرد دیگری به نام ابوبکر از پاکستان در این تیم حضور داشت و سه نفر از منطقه سیستان و بلوچستان بودند که دو نفر از آن‌ها دستگیر شدند و یک نفر دیگر متواری است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفته است که دو روز قبل زن مظنون به مشارکت در این حمله دستگیر شده و از طریق او سرنخ‌های لازم بزرای کشف خانه‌های تیمی و دستگیری طراح حمله و همکاران او به دست آمده است.

سپاه پاسداران روز گذشته، دوشنبه ۲۹ بهمن در اطلاعیه‌ای از متلاشی کردن خانه‌های تیمی افرادی که در این حمله دست داشتند خبر داده و اعلام کرده بود که آن‌ها را دستگیر کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان

    تازگی ندارد . از همان آغاز همه را امریکایی و اسرائیلی خواندند ولی بعد معلوم شد در حزب جمهوری اسلامی و بعد حکومت اسلامی ، توده ای روسی و اسرائیلی و انگلیسی مانند اینها فراوانند. خجالت هم نمی کشند در این مدت بسیاری از بی گناهان را با تهمت جاسوس و عامل بیگانه زندانی و شکنجه کردند یا کشتند.

  • کارو

    کاملاً مشخص است که مشغول پاپوش دوختن و دستگیر کردن افراد بی ربط هستند. اصولاً چنین انفجارهایی به گونه ای هستند که از راه دور و با ریموت انجام می شوند و کسی به طور مستقیم آن را انجام نمی دهد. در تورکیه و سوریه هم از این روش استفاده می شود و طراحی آن را یک بچه نوجوان هم می تواند انجام دهد. خدا می داند چه نقشه ای برای دستگیری فله ای در بلوچستان دارند.