ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادخواست حمایت از جعفر عظیم‌زاده و پروین محمدی، فعالان کارگری در بند

ما امضا‌کنندگان این بیانیه بازداشت و تشکیل پرونده برای فعالان صنفی و اجتماعی را قویا محکوم کرده و خواهان آزادی بی قید و شرط جعفر عظیم‌زاده و پروین محمدی و دیگر زندانیان کارگری و اجتماعی هستیم.

ما امضا‌کنندگان این بیانیه بازداشت و تشکیل پرونده برای فعالان صنفی و اجتماعی را قویا محکوم کرده و خواهان آزادی بی قید و شرط جعفر عظیم‌زاده و پروین محمدی و دیگر زندانیان کارگری و اجتماعی هستیم.

پروین محمدی و جعفر عظیم‌زاده

جعفر عظیم‌زاده، رئیس هیات مدیره و پروین محمدی، نایب رئیس هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران روز نهم بهمن دستگیر شدند.

جعفر عظیم‌زاده برای تحمل حکم حبس ناعادلانه شش ساله به زندان اوین منتقل شده است و پروین محمدی نیز پس از انتقال به زندان اوین از ملاقات و تماس با خانواده ممنوع شده و هیچ‌گونه اطلاعی از وضعیت و سلامتی ایشان در دسترس نیست.

اینها همه در حالی است که جعفر عظیم‌زاده به دلیل اعتصاب غذای طولانی از بیماری‌های متعددی رنج می‌برد و پروین محمدی نیز دچار میگرن شدید و دیسک کمر است.ضمن اینکه تعداد زیاد دیگری از کارگران و فعالان کارگری نیز به اتهام پیگیری و خواست مطالبات خویش و هم‌طبقه‌ای‌هایشان در زندان به سر می‌برند یا پرونده‌های قضایی برایشان باز شده است.

ما امضا‌کنندگان این بیانیه حمایتی بازداشت و تشکیل پرونده‌های قضایی برای فعالان صنفی و اجتماعی را قویا محکوم کرده و خواهان آزادی هر چه سریع‌تر و بی‌قید و شرط جعفر عظیم‌زاده و پروین محمدی و دیگر زندانیان کارگری و اجتماعی هستیم.این بیانیه پس از جمع آوری امضا به نهادهای بینالمللی کارگری و نهادهای حقوق بشری ارسال خواهد شد.

برای امضای این دادخواست به اینجا بروید.

#بیخبری_از_پروین_محمدی

#جعفر_عظیم_زاده_آزاد_باید_گردد

#پروین_محمدی_آزاد_باید_گردد

#کارگر_زندانی_آزاد_باید_گردد

لینک این مطلب در سایت دادخواست

  • در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • afshin

    من واقعأ نمی فهم که اینها سخنگوی کارگران هستند و دستگیر و زندانی شده اند٫ پس ان کارگران چرا ساکت هستند! چرا اجازه داده اند که انها دستگیر بشوند؟

  • الهام صالحی

    فعالین کارگری را آزاد کنید