ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات: کارگران راه‌آهن تبریز و شاهرود اعتصاب کردند

کارگران مسیر ورود قطار به ایستگاه راه‌آهن تبریز را مسدود کردند. در شاهرود هم اعتصاب کارگران راه‌آهن برای چهارمین روز ادامه یافت.

اعتصاب کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه‌آهن جمهوری اسلامی در چند شهر ادامه دارد. در تبریز کارگران پس از عملی نشدن وعده پرداخت دستمزدهایشان مسیر قطار مسافربری را مسدود کردند. در شاهرود هم اعتراض کارگران برای چهارمین روز پیاپی ادامه یافت.

کارگران مسیر ورود قطار مسافربری به ایستگاه راه‌آهن تبریز را مسدود کردند. ۷ اسفند ۱۳۹۷

کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در ناحیه آذربایجان سه‌شنبه هفتم اسفند باردیگر دست به اعتراض زدند.

کارگران معترض با وجود اقدام پلیس برای ممانعت از تجمع و اعتصاب آن‌ها، مسیر قطار مسافربری به ایستگاه تبریز را مسدود کردند و نگذاشتند که قطار وارد ایستگاه شود.

کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه‌آهن جمهوری اسلامی در ناحیه آذربایجان بهمن امسال نیز برای چند روز متوالی اعتصاب کردند.

آنها خواستار پرداخت مطالبات مزدی معوق و عیدی و سنوات‌شان هستند. به دنبال اعتصاب کارگران در بهمن امسال مسئولان شرکت راه‌اهن جمهوری اسلامی قول دادند که مطالبات مزدی کارگران پرداخت شود. این وعده اما تحقق نیافته و در روزهای پایانی سال کارگران می‌گویند که سفره‌هایشان خالی است.

همزمان در شاهرود نیز کارگران راه‌آهن برای چهارمین روز پیاپی اعتصاب کردند. این کارگران نیز خواستار پرداخت مطالبات مزدی معوق خود در آستانه سال نو هستند.

کارگران راه‌آهن شاهرود از شنبه، چهارم اسفند، در اعتراض به تاخیر در پرداخت دستمزدهایشان دست از کار کشیدند.

مسئولان شرکت راه‌اهن جمهوری اسلامی شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی را مسئول پرداخت دستمزد معوق کارگران معرفی کرده‌اند.

در هفته گذشته کارگران راه‌آهن در هرمزگان و کرمان هم دست از کار کشیدند و خواستار پرداخت مطالبات مزدی معوق شدند.

کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه‌آهن از آغاز سال جاری نیز چندین مرتبه در اعتراض به وضعیت پرداخت دستمزدها، قراردادهای موقت و دستمزد کم اعتصاب کردند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.