ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله گروهی طالبان به ساختمان ولايت فراه در غرب افغانستان

<p>بر اثر حمله گروهی از مهاجمان انتحاری وابسته به طالبان به ساختمان ولايت فراه در غرب افغانستان در مرز مشترک با ايران،&zwnj; دست کم هفت مأمور امنيتی کشته شدند.</p> <!--break--> <p><br /> در اين حمله که حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقيقه صبح امروز، پنج&zwnj;شنبه ۲۸ ارديبهشت&zwnj;ماه،&zwnj; رخ داد مهاجمان با استفاده از لباس پليس، مقر والی فراه را هدف قرار دادند اما مسئولان محلی می&zwnj;گويند والی از اين حمله جان سالم به&zwnj;در برده است.</p> <p><br /> نقيب&zwnj;الله فراهی،&zwnj; سخنگوی والی فراه گفت در اين حمله چهار مهاجم مجهز به کمربند انتحاری، اسلحه خودکار و بمب&zwnj;های دستی شرکت داشتند.</p> <blockquote> <p>مسئولان محلی می&zwnj;گويند والی از اين حمله جان سالم به&zwnj;در برده است</p> </blockquote> <p>وی گفت حمله&zwnj;کنندگان ابتدا دو محافظ دروازه ولايت را با ضرب گلوله از پا درآورده و سپس دو تن از آنان پس از ورود به ساختمان ولايت با استفاده از مواد منفجره&zwnj;ای که به کمرشان بسته بودند،&zwnj; دست به حمله انتحاری زدند.</p> <p><br /> به گفته سخنگوی والی فراه،&zwnj; دو مهاجم ديگر نيز پيش از اين که بتوانند وارد دفاتر اداری شوند،&zwnj; در درگيری با نيروهای امنيتی از پا درآمدند.</p> <p><br /> محمد غوث مليار، رئيس امور امنيتی پليس فراه گفت در اين حمله شش مأمور پليس و يک محافظ والی فراه کشته و ۱۳ تن از جمله منشی والی،&zwnj; سه پليس و ۹ کارمند دولتی مجروح شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> طالبان مسئوليت اين حمله را برعهده گرفته و اعلام کردند تلفات سنگينی را به نيروهای دولتی وارد کرده&zwnj;اند.<br /> &nbsp;</p>

بر اثر حمله گروهی از مهاجمان انتحاری وابسته به طالبان به ساختمان ولايت فراه در غرب افغانستان در مرز مشترک با ايران،‌ دست کم هفت مأمور امنيتی کشته شدند.

در اين حمله که حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقيقه صبح امروز، پنج‌شنبه ۲۸ ارديبهشت‌ماه،‌ رخ داد مهاجمان با استفاده از لباس پليس، مقر والی فراه را هدف قرار دادند اما مسئولان محلی می‌گويند والی از اين حمله جان سالم به‌در برده است.

نقيب‌الله فراهی،‌ سخنگوی والی فراه گفت در اين حمله چهار مهاجم مجهز به کمربند انتحاری، اسلحه خودکار و بمب‌های دستی شرکت داشتند.

مسئولان محلی می‌گويند والی از اين حمله جان سالم به‌در برده است

وی گفت حمله‌کنندگان ابتدا دو محافظ دروازه ولايت را با ضرب گلوله از پا درآورده و سپس دو تن از آنان پس از ورود به ساختمان ولايت با استفاده از مواد منفجره‌ای که به کمرشان بسته بودند،‌ دست به حمله انتحاری زدند.

به گفته سخنگوی والی فراه،‌ دو مهاجم ديگر نيز پيش از اين که بتوانند وارد دفاتر اداری شوند،‌ در درگيری با نيروهای امنيتی از پا درآمدند.

محمد غوث مليار، رئيس امور امنيتی پليس فراه گفت در اين حمله شش مأمور پليس و يک محافظ والی فراه کشته و ۱۳ تن از جمله منشی والی،‌ سه پليس و ۹ کارمند دولتی مجروح شده‌اند.

طالبان مسئوليت اين حمله را برعهده گرفته و اعلام کردند تلفات سنگينی را به نيروهای دولتی وارد کرده‌اند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.