ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هزاران‌تن در آمستردام زیر رگبار در حمایت از محیط زیست راهپیمایی کردند

آکسفام شمار شرکت‌کنندگان در راهپیمایی برای اقلیم در آمستردام را که علی‌رغم رگبار و وزش باد شدید به مرکز شهر رفتند، ۳۰ هزار تن تخمین زده‌ است.

هزاران تن یکشنبه ۱۹ اسفند / ۱۰ مارس در آمستردام پایتخت هلند در «راهپیمایی برای اقلیم» شرکت کردند. راهپیمایان به بی‌توجهی دولت‌ها به تغییرات اقلیمی و فقدان سیاست‌های ضروری برای مقابله با این تغییرات معترض بودند. سازمان‌های بین‌المللی و غیردولتی‌ای همچون آکسفام (Oxfam) و صلح سبز (Greenpeace) و دفاع از محیط زیست (Milieudefensie) در سازمان دوستان زمین هلند از مردم برای شرکت در این راهپیمایی که ظهر از میدان دام در مرکز شهر آغاز می‌شد، دعوت کرده بودند.

سازمان‌دهندگان شمار شرکت‌کنندگان را بیش از ۴۰ هزار تن تخمین زده‌اند. این تعداد در حالی به خیابان‌ها آمدند که رگبار در گرفته بود و باد شدید پایتخت هلند را درمی‌نوردید.

در زیر تصاویری از این راهپیمایی را مشاهده می‌کنید:

و این هم یک ویدئوی کوتاه از آغاز تظاهرات:

و این ویدئوی دیگری از راهپیمایی در مرکز شهر آمستردام:

— Milieudefensie (@milieudefensie) March 10, 2019

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.