ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سیلاب در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب

جاری شدن سیلاب در این منطقه بسیاری از اتاقک‌های پیش ساخته را در معرض غرق‌شدگی قرار داد.

طغیان رودخانه الوند در سرپل ذهاب زندگی ساکنان این منطقه را که از زمان زلزله آبان ماه ۱۳۹۶ در چادر و اتاقک پیش ساخته به سر می‌برند را با مشکلات تازه‌ای رو به رو کرده است. جاری شدن سیلاب در این منطقه بسیاری از اتاقک‌های پیش ساخته را در معرض غرق‌شدگی قرار داد. اکنون وضعیت در این منطقه پس از فروکش کردن سیلاب، به حالت پیش از سیلاب برگشته است. با این حال هنوز احتمال جاری شدن دوباره سیلاب در این منطقه وجود دارد.

بارش‌های کم سابقه که از آخرین روزهای سال ۹۷ در ایران آغاز شده تا کنون جان ۲۵ تن در نقاط مختلف کشور گرفته است. در حال حاضر ۲۵ استان ایران درگیر سیلاب هستند.

یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶، زمین لرزه‌ای با قدرت ۷/۳ ریشتر در نزدیکی مرز ایران و عراق رخ داد و ازگله و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را به لرزه درآورد. این زمین لرزه به ده شهرستان و ۱۹۳۰ روستا خسارت وارد کرد و بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در این حادثه ویران و تخریب شدند. در زلزله غرب کرمانشاه ۶۲۰ نفر کشته و بیش از ۱۲ هزار نفر مصدوم شدند که بیشترین تلفات آن مربوط به شهر سرپل ذهاب بود.

در همین زمینه:

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.