ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گام‌هایی برای بهبودی بعد از یک فاجعه طبیعی

اگر برای کمک به آسیب‌دیدگان به مناطق سیل‌زده می‌روید یا در میان آشنایان و بستگان خود کسی را دارید که از حوادث اخیر آسیب دیده، شاید بد نباشد نکته‌های این مطلب را با آنها در میان بگذارید.

فجایع طبیعی مانند آتش‌سوزی‌ها، سیل‌ها، طوفان‌ها، خشکسالی‌ها و سایر اتفاقات وحشتناک طبیعی، برای افرادی که به شکل مستقیم با آن درگیر می‌شوند، بسیار چالش‌زا هستند. استرسی که از یک فاجعه طبیعی ایجاد می‌شود، می‌تواند به فرسودگی جسمی و روانی و عاطفی منجر شود. اما خبر خوب اینکه بیشتر افراد نهایتا بهبود می‌یابند و زندگی خود را از نو می‌سازند.

در شرایط این روزهای ایران، شاید انتظار اینکه چنین مطلبی به دست آسیب‌دیدگان سیل گسترده برسد، چندان معقول نباشد اما اگر از کسانی هستید که برای کمک به آسیب‌دیدگان به مناطق سیل‌زده می‌روید و اگر در میان آشنایان و بستگان خود کسی را دارید که از حوادث اخیر آسیب دیده، شاید بد نباشد که نکته‌های این مطلب را با آنها در میان بگذارید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.