ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروهای امنیتی دو تن از امدادرسانان در خوزستان را دستگیر کردند

رئیس پلیس تهران می‌گوید: چهار تن به اتهام نشر اخبار دروغ و شایعه‌پراکنی در باره سیل بازداشت شده‌اند. در خوزستان هم دو امدادگر محلی دستگیر شدند.

فرمانده پلیس تهران از دستگیری چهار تن به اتهام انتشار اخبار دروغ در رابطه با سیل خبر داد. منابع خبری نزدیک به فعالان عرب در خوزستان هم گزارش کردند چند تن از امدادگران محلی دستگیر شدند.

سیل‌زدگان در خوزستان در حال ایجاد سیل‌بند برای محافظت از روستاها

به گزارش فعالان عرب در استان خوزستان نیروهای امنیتی احمد کعبی و یعقوب کعبی از اهالی روستای گوریه از توابع بخش شعیبیه را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند. این دو شنبه ۱۷ فروردین بازداشت شدند.

کانال تلگرامی خاک‌زدگان که به صورت ویژه اخبار مربوط به عرب‌های خوزستان را پوشش می‌دهد، دلیل دستگیری این دو تن را کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به همراه گروه‌های محلی گزارش کرد.

این منبع خبری پیش این هم خبر داده بود که خلف مردانی پنجشنبه ۱۵ فروردین به دلیل اعتراض به عدم امدادرسانی به سیل‌زده‌ها و ممانعت از شکستن سیل‌بندهای ایجاد شده توسط روستاییان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران درگیری میان نیروهای نظامی و ساکنان روستاهای خوزستان را تائید کرده بود.

در خبر دیگری حسین رحیمی فرمانده پلیس تهران در نشست خبری گفت که چهار تن به دلیل دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی در باره سیل بازداشت شده‌اند.

او مشخصات بازداشت شدگان را افشاء نکرد اما گفت که دستگیرشدگان علاوه بر شایعه‌پراکنی «اقدام به تخریب برخی مسئولان دولتی و نیروهای مسلح کردند».

نیروهای نظامی ایران پیش از این نیز همزمان با زلزله در استان کرمانشاه و آذربایجان شرقی شماری از امدادگران داوطلب را دستگیر و به زندان منتقل کردند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.