ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بريتانيا خواهان "پاسخ جدی" جهانی به کشتار سوريه شد

<p>بريتانيا خواهان &quot;پاسخ جدی&quot; جامعه جهانی به قتل عام بيش از ۹۰ غيرنظامی در منطقه حولا سوريه شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فرانسه، ويليام هيگ، وزير خارجه بريتانيا گفت: &quot;گلوله&zwnj;باران شهر حولا يک کشتار است، ما خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنيت سازمان ملل درباره اين کشتار هستيم.&quot;</p> <p>فعالان حقوق بشر روز شنبه ششم خرداد ۱۳۹۱ شمار کشته&zwnj;شدگان را در قتل عامی که گفته می&zwnj;شود حکومت سوريه در آن نقش دارد، بيش از ۹۰ نفر اعلام کردند. در بين اين کشته&zwnj;شدگان ۳۲ کودک نيز وجود دارد.</p> <p>ژنرال روبرت مود، رييس هيأت ناظران سازمان ملل نيز کشتار شهر حولا را &quot;تراژدی بی&zwnj;رحمانه&quot; ناميده و آن را به شدت محکوم کرده است.</p> <p>در همين حال ناظران سازمان ملل نيز برای بررسی جزييات اين کشتار به منطقه حولا سفر کرده&zwnj;اند.</p> <blockquote> <p>ژنرال روبرت مود، رييس هيأت ناظران سازمان ملل نيز کشتار شهر حولا را تراژدی بی&zwnj;رحمانه ناميده و آن را به شدت محکوم کرده است</p> </blockquote> <p>کوفی عنان، نماينده سازمان ملل و اتحاديه عرب در امور سوريه نيز &quot;به&zwnj;زودی&quot; به دمشق سفر خواهد کرد.<br /> آمريکا نيز کشتار حولا را محکوم کرده و آن را &quot;حمله&zwnj;ای وحشيانه&quot; ناميده است.</p> <p>از زمان شروع قيام مردمی در سوريه در مارس ۲۰۱۱، اين يکی از بالاترين آمار کشتاری است که در يک روز انجام گرفته &zwnj;است.</p> <p>سازمان ملل متحد اعلام کرده است که تاکنون بيش از ۹۰۰۰ نفر که اغلب نيز از غيرنظاميان بوده&zwnj;اند، در کشتارهای سوريه جان باخته&zwnj;اند و مخالفان از آمار بالای ۱۰ هزار نفر کشته خبر می&zwnj;دهند.</p> <p>خشونت اخير در حولا &quot;ضربه&zwnj;ای ديگر&quot; به برنامه صلح سازمان ملل متحد برای سوريه محسوب می&zwnj;شود.</p> <p>تصور می&zwnj;شد که اين برنامه با آتش&zwnj;بسی که ميان سربازان حکومت و شورشيان در ۱۲ آوريل ۲۰۱۲ ايجاد شد، تحقق يافته باشد، اما ظاهراً اين آتش&zwnj;بس نتيجه&zwnj;بخش نبوده است.</p> <p>يک فعال محلی نيز به آسوشيتدپرس خبر داد که در پی راهپيمايی معترضان سوری که پس از نماز جمعه شکل گرفته بود، نيروهای حکومتی روستای حولا را که در ۴۰ کيلومتری شمال غرب شهر حمص واقع شده است، به آتش گلوله بستند.</p> <p>ديده&zwnj;بان حقوق بشر سوريه در لندن با صدور بيانيه&zwnj;ای تند اعلام کرد کشورهای عربی و جامعه بين&zwnj;المللی به&zwnj;خاطر سکوت&zwnj;شان در برابر قتل&zwnj; عام&zwnj;هايی که حکومت سوريه مرتکب شده است، در اين قتل&zwnj;ها &quot;شريک جرم&quot; اين حکومت هستند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

بريتانيا خواهان "پاسخ جدی" جامعه جهانی به قتل عام بيش از ۹۰ غيرنظامی در منطقه حولا سوريه شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ويليام هيگ، وزير خارجه بريتانيا گفت: "گلوله‌باران شهر حولا يک کشتار است، ما خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنيت سازمان ملل درباره اين کشتار هستيم."

فعالان حقوق بشر روز شنبه ششم خرداد ۱۳۹۱ شمار کشته‌شدگان را در قتل عامی که گفته می‌شود حکومت سوريه در آن نقش دارد، بيش از ۹۰ نفر اعلام کردند. در بين اين کشته‌شدگان ۳۲ کودک نيز وجود دارد.

ژنرال روبرت مود، رييس هيأت ناظران سازمان ملل نيز کشتار شهر حولا را "تراژدی بی‌رحمانه" ناميده و آن را به شدت محکوم کرده است.

در همين حال ناظران سازمان ملل نيز برای بررسی جزييات اين کشتار به منطقه حولا سفر کرده‌اند.

ژنرال روبرت مود، رييس هيأت ناظران سازمان ملل نيز کشتار شهر حولا را تراژدی بی‌رحمانه ناميده و آن را به شدت محکوم کرده است

کوفی عنان، نماينده سازمان ملل و اتحاديه عرب در امور سوريه نيز "به‌زودی" به دمشق سفر خواهد کرد.
آمريکا نيز کشتار حولا را محکوم کرده و آن را "حمله‌ای وحشيانه" ناميده است.

از زمان شروع قيام مردمی در سوريه در مارس ۲۰۱۱، اين يکی از بالاترين آمار کشتاری است که در يک روز انجام گرفته ‌است.

سازمان ملل متحد اعلام کرده است که تاکنون بيش از ۹۰۰۰ نفر که اغلب نيز از غيرنظاميان بوده‌اند، در کشتارهای سوريه جان باخته‌اند و مخالفان از آمار بالای ۱۰ هزار نفر کشته خبر می‌دهند.

خشونت اخير در حولا "ضربه‌ای ديگر" به برنامه صلح سازمان ملل متحد برای سوريه محسوب می‌شود.

تصور می‌شد که اين برنامه با آتش‌بسی که ميان سربازان حکومت و شورشيان در ۱۲ آوريل ۲۰۱۲ ايجاد شد، تحقق يافته باشد، اما ظاهراً اين آتش‌بس نتيجه‌بخش نبوده است.

يک فعال محلی نيز به آسوشيتدپرس خبر داد که در پی راهپيمايی معترضان سوری که پس از نماز جمعه شکل گرفته بود، نيروهای حکومتی روستای حولا را که در ۴۰ کيلومتری شمال غرب شهر حمص واقع شده است، به آتش گلوله بستند.

ديده‌بان حقوق بشر سوريه در لندن با صدور بيانيه‌ای تند اعلام کرد کشورهای عربی و جامعه بين‌المللی به‌خاطر سکوت‌شان در برابر قتل‌ عام‌هايی که حکومت سوريه مرتکب شده است، در اين قتل‌ها "شريک جرم" اين حکومت هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.