ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آرش صادقی، دانشجوی زندانی در حمايت از حسين رونقی ملکی اعتصاب کرد

<p>آرش صادقی، فعال دانشجويی دانشگاه علامه طباطبايی، به پشتيبانی از حسين رونقی ملکی، دست به اعتصاب غذا زده است.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش دانشجونيوز، آرش صادقی، عضو ستاد ۸۸ ميرحسين موسوی و فعال دانشجويی دانشگاه علامه طباطبايی که هم&zwnj;اکنون در زندان به&zwnj;سر می&zwnj;برد روز پنج&zwnj;شنبه چهارم خردادماه طی ملاقاتی با خانواده خود اعلام کرد &quot;در حمايت از حسين رونقی ملکی دست به اعتصاب غذا زده است.&quot;</p> <p><br /> وی که با پدربزرگ خود صحبت می&zwnj;کرد به او گفت که تا رسيدن حسين رونقی ملکی به خواسته&zwnj;هایش دست از اعتصاب غذا نخواهد کشيد.</p> <p><br /> حسين رونقی ملکی، وبلاگ&zwnj;نويس و فعال حقوق بشر که او نيز در زندان دوران محکوميت خود را سپری می&zwnj;کند اعلام کرده است که به&zwnj;دليل شرايط زندان و بيماریش و همچنين در اعتراض به &quot;ناروايی&zwnj;ها و شکايت از دخالت&zwnj;های سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در امور قضايی و احيای حقوق زندانيان سياسی و خانواده&zwnj;هايشان&quot; دست به اعتصاب غذا زده است.</p> <blockquote> <p>آرش صادقی در ملاقات کوتاه خود با پدر بزرگش گفته که در تمام اين مدت در سلول انفرادی زندانی بوده است و برای بلاتکليفی پرونده&zwnj;اش هر ٢٠ روز يک بار بازجويی می&zwnj;شود</p> </blockquote> <p>ملاقات آرش صادقی با پدربزرگش در بند ٢٠٩ زندان اوين صورت گرفت و در حضور مأموران وزارت اطلاعات پنج دقيقه بيشتر طول نکشيد.</p> <p><br /> يک منبع آگاه به&zwnj;نقل از پدر بزرگ آرش صادقی به دانشجونيوز گفته است وی بسيار لاغر شده بود و موهای او را تراشيده بودند.</p> <p><br /> آرش صادقی در اين ملاقات کوتاه به پدر بزرگ خود گفته که در تمام اين مدت در سلول انفرادی زندانی بوده است و برای بلاتکليفی پرونده&zwnj;اش هر ٢٠ روز يک بار بازجويی می&zwnj;شود.</p> <p><br /> اين فعال دانشجويی که در ششم دی&zwnj;ماه سال ۸۸ بازداشت و در نهايت به يک سال حبس تعزيری و چهار سال حبس تعليقی محکوم شده بود بهمن&zwnj;ماه سال گذشته از زندان اوين آزاد شد اما ۲۵ دی همان سال بار ديگر دستگير گرديد. </p> <p><br /> اين بازداشت که با درگيری و فحاشی همراه بود موجب آن شد که آرش صادقی از ناحيه سر آسيب ديده و سر وی شکسته شود. </p> <p><br /> پدر بزرگ او ارديبهشت&zwnj;ماه سال جاری نامه&zwnj;ای خطاب به بازجوی پرونده نوه&zwnj;اش نوشت و با اشاره به مکالمات تلفنی خود با بازجو، از وعده&zwnj;هايی که در مورد آزادی آرش صادقی داده بودند پرده برداشت.</p> <p><br /> &nbsp;</p>

آرش صادقی، فعال دانشجويی دانشگاه علامه طباطبايی، به پشتيبانی از حسين رونقی ملکی، دست به اعتصاب غذا زده است.

به گزارش دانشجونيوز، آرش صادقی، عضو ستاد ۸۸ ميرحسين موسوی و فعال دانشجويی دانشگاه علامه طباطبايی که هم‌اکنون در زندان به‌سر می‌برد روز پنج‌شنبه چهارم خردادماه طی ملاقاتی با خانواده خود اعلام کرد "در حمايت از حسين رونقی ملکی دست به اعتصاب غذا زده است."

وی که با پدربزرگ خود صحبت می‌کرد به او گفت که تا رسيدن حسين رونقی ملکی به خواسته‌هایش دست از اعتصاب غذا نخواهد کشيد.

حسين رونقی ملکی، وبلاگ‌نويس و فعال حقوق بشر که او نيز در زندان دوران محکوميت خود را سپری می‌کند اعلام کرده است که به‌دليل شرايط زندان و بيماریش و همچنين در اعتراض به "ناروايی‌ها و شکايت از دخالت‌های سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در امور قضايی و احيای حقوق زندانيان سياسی و خانواده‌هايشان" دست به اعتصاب غذا زده است.

آرش صادقی در ملاقات کوتاه خود با پدر بزرگش گفته که در تمام اين مدت در سلول انفرادی زندانی بوده است و برای بلاتکليفی پرونده‌اش هر ٢٠ روز يک بار بازجويی می‌شود

ملاقات آرش صادقی با پدربزرگش در بند ٢٠٩ زندان اوين صورت گرفت و در حضور مأموران وزارت اطلاعات پنج دقيقه بيشتر طول نکشيد.

يک منبع آگاه به‌نقل از پدر بزرگ آرش صادقی به دانشجونيوز گفته است وی بسيار لاغر شده بود و موهای او را تراشيده بودند.

آرش صادقی در اين ملاقات کوتاه به پدر بزرگ خود گفته که در تمام اين مدت در سلول انفرادی زندانی بوده است و برای بلاتکليفی پرونده‌اش هر ٢٠ روز يک بار بازجويی می‌شود.

اين فعال دانشجويی که در ششم دی‌ماه سال ۸۸ بازداشت و در نهايت به يک سال حبس تعزيری و چهار سال حبس تعليقی محکوم شده بود بهمن‌ماه سال گذشته از زندان اوين آزاد شد اما ۲۵ دی همان سال بار ديگر دستگير گرديد.

اين بازداشت که با درگيری و فحاشی همراه بود موجب آن شد که آرش صادقی از ناحيه سر آسيب ديده و سر وی شکسته شود.

پدر بزرگ او ارديبهشت‌ماه سال جاری نامه‌ای خطاب به بازجوی پرونده نوه‌اش نوشت و با اشاره به مکالمات تلفنی خود با بازجو، از وعده‌هايی که در مورد آزادی آرش صادقی داده بودند پرده برداشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.