ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شورای امنيت کشتار حولا را محکوم کرد

<p>شورای امنيت سازمان ملل کشتار منطقه حولا در سوريه را به اتفاق آرا محکوم کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش رويترز، در حملات به روستای حولا دست&zwnj;کم ۱۰۸ نفر کشته شده&zwnj;اند.</p> <p>شورای امنيت دوشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۱ در بيانيه&zwnj;ای غيرالزام&zwnj;آور اعلام کرد: &quot;شورای امنيت به قوی&zwnj;ترين شکل ممکن قتل ده&zwnj;ها تن از مردان، زنان و کودکان و زخمی شدن صدها نفر را در روستای حولا در نزديکی حمص محکوم می&zwnj;کند.&quot;</p> <blockquote> <p>شورای امنيت از طرف&zwnj;های درگير در سوريه خواسته است با پايبندی به طرح صلح به خشونت&zwnj;ها پايان دهند</p> </blockquote> <p>اين بيانيه می&zwnj;گويد: &quot;چنين اقدام ظالمانه&zwnj;ای عليه يک جمعيت غيرنظامی به معنای نقض قوانين بين المللی و تعهدات دولت سوريه است.&quot;</p> <p>شورای امنيت همچنين از طرف&zwnj;های درگير در سوريه خواسته است با پايبندی به طرح صلح به خشونت&zwnj;ها پايان دهند.</p> <p>فعالان حقوق بشر روز شنبه ششم خرداد ۱۳۹۱ از وقوع قتل عام در روستای حولا خبر دادند.</p> <p>از زمان شروع قيام مردمی در سوريه در مارس ۲۰۱۱، اين يکی از بالاترين آمار کشتاری است که در يک روز انجام گرفته &zwnj;است.</p> <p>يک فعال محلی به آسوشيتدپرس گفته است در پی راهپيمايی معترضان سوری که پس از نماز جمعه (پنجم خرداد) شکل گرفته بود، نيروهای حکومتی روستای حولا را که در ۴۰ کيلومتری شمال غرب شهر حمص واقع شده است، به آتش گلوله بستند.</p> <p>سازمان ملل متحد اعلام کرده است تاکنون بيش از ۹۰۰۰ نفر که اغلب نيز از غيرنظاميان بوده&zwnj;اند، در کشتارهای سوريه جان باخته&zwnj;اند و مخالفان از آمار بالای ۱۰ هزار نفر کشته خبر می&zwnj;دهند.</p> <p>خشونت اخير در حولا &quot;ضربه&zwnj;ای ديگر&quot; به برنامه صلح سازمان ملل متحد برای سوريه محسوب می&zwnj;شود.</p> <p>تصور می&zwnj;شد که اين برنامه با آتش&zwnj;بسی که ميان سربازان حکومت و شورشيان در ۱۲ آوريل ۲۰۱۲ ايجاد شد، تحقق يافته باشد، اما ظاهراً اين آتش&zwnj;بس نتيجه&zwnj;بخش نبوده است.</p> <p>&nbsp;</p>

شورای امنيت سازمان ملل کشتار منطقه حولا در سوريه را به اتفاق آرا محکوم کرد.

به گزارش رويترز، در حملات به روستای حولا دست‌کم ۱۰۸ نفر کشته شده‌اند.

شورای امنيت دوشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۱ در بيانيه‌ای غيرالزام‌آور اعلام کرد: "شورای امنيت به قوی‌ترين شکل ممکن قتل ده‌ها تن از مردان، زنان و کودکان و زخمی شدن صدها نفر را در روستای حولا در نزديکی حمص محکوم می‌کند."

شورای امنيت از طرف‌های درگير در سوريه خواسته است با پايبندی به طرح صلح به خشونت‌ها پايان دهند

اين بيانيه می‌گويد: "چنين اقدام ظالمانه‌ای عليه يک جمعيت غيرنظامی به معنای نقض قوانين بين المللی و تعهدات دولت سوريه است."

شورای امنيت همچنين از طرف‌های درگير در سوريه خواسته است با پايبندی به طرح صلح به خشونت‌ها پايان دهند.

فعالان حقوق بشر روز شنبه ششم خرداد ۱۳۹۱ از وقوع قتل عام در روستای حولا خبر دادند.

از زمان شروع قيام مردمی در سوريه در مارس ۲۰۱۱، اين يکی از بالاترين آمار کشتاری است که در يک روز انجام گرفته ‌است.

يک فعال محلی به آسوشيتدپرس گفته است در پی راهپيمايی معترضان سوری که پس از نماز جمعه (پنجم خرداد) شکل گرفته بود، نيروهای حکومتی روستای حولا را که در ۴۰ کيلومتری شمال غرب شهر حمص واقع شده است، به آتش گلوله بستند.

سازمان ملل متحد اعلام کرده است تاکنون بيش از ۹۰۰۰ نفر که اغلب نيز از غيرنظاميان بوده‌اند، در کشتارهای سوريه جان باخته‌اند و مخالفان از آمار بالای ۱۰ هزار نفر کشته خبر می‌دهند.

خشونت اخير در حولا "ضربه‌ای ديگر" به برنامه صلح سازمان ملل متحد برای سوريه محسوب می‌شود.

تصور می‌شد که اين برنامه با آتش‌بسی که ميان سربازان حکومت و شورشيان در ۱۲ آوريل ۲۰۱۲ ايجاد شد، تحقق يافته باشد، اما ظاهراً اين آتش‌بس نتيجه‌بخش نبوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.