ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معلمان معترض مدرسه‌های خارج از کشور: وزیر آموزش و پرورش استعفا دهد

معلمان مدارس خارج از کشور در اعتراض‌ به شش ماه پرداخت‌نشدن حقوق‌شان، مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش در تهران تجمع کردند و خواستار استعفای وزیر شدند.

معلمان مدارس خارج از کشور در ادامه اعتراض‌ها نسبت به تعویق مطالبات‌شان در تهران تجمع کردند و خواستار استعفای وزیر آموزش و پرورش شدند.

دوم اردیبهشت- تجمع معلمان خارج کشور مقابل وزارت آموزش و پرورش

معلمان مدارس خارج از کشور دوشنبه دوم اردیبهشت مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی مطالبات‌شان گرد هم آمدند و با سر دادن شعار، خواستار پرداخت شش ماه حقوق و یک سال حق مسکن معوقه خود شدند.

یکی از معلمان معترض به خبرگزاری «تسنیم» وابسته به سپاه پاسداران گفته است با آن که شش ماه از پایان مأموریتش می‌گذرد، هنوز حقوق و مزایای دوران ماموریت خود را دریافت نکرده است.

تعداد تجمع‌کنندگان بیش از ۱۰۰ تن گزارش شده است. آن‌ها اظهار داشتند که به نمایندگی از سایر معلمان مدارس خارج کشور برای تجمع به تهران آمده‌اند. آن‌ها گفته‌اند در شش ماه گذشته ریالی به حساب آن‌ها واریز نشده و زندگی‌شان با مشکل مواجه شده است.

تجمع‌کنندگان شعار می‌دادند: وزیر ناکارآمد استعفاء، استعفاء.

سه سال است معلمان خارج کشور در پی کسب مطالبات معوقه خود هستند و در ماه‌های گذشته سه بار تجمع آن‌ها مقابل وزارت آموزش و پرورش و برگزاری چند جلسه با مسئولان بانک مرکزی بی‌نتیجه مانده است. نمایندگان مجلس نیز از ملاقات با معلمان خودداری کرده‌اند.

به گفته‌ی معترضان، بانک مرکزی اختصاص ارز به معلمان را به پرداخت مابه‌ازای ریالی آن از سوی وزارت آموزش و پروزش منوط کرده و وزارت آموزش و پرورش عدم پرداخت مطالبات آن‌ها را ناشی از عدم تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه عنوان کرده است.

تشکل‌های صنفی معلمان برای روز ۱۲ اردیبهشت روز معلم فراخوان به تجمع سراسری داده‌اند. بنا بر این فراخوان، فرهنگیان در روز معلم برای طرح مطالبات خود مقابل ادارات آموزش و پرورش تجمع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.