ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس پلیس پایتخت ارسال پیامک به برخی رانندگان به دلیل کشف حجاب را تایید کرد

حسین رحیمی گفته برخورد پلیس با بدحجابی و بی حجابی در خودروهای شخصی تداوم دارد.

رئیس پلیس تهران ارسال پیامک از سوی پلیس امنیت اخلاقی برای عده ای از رانندگان را تایید کرد.

روز پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت، تعدادی از کابران شبکه‌های اجتماعی با ارسال تصویر پیامک‌های ارسال شده، گزارش داده بودند که پلیس امنیت اخلاقی تهران در خیابان وزار امروز پر از مراجعه‌کننده بوده است.

حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران، گفته برخورد پلیس با بدحجابی و بی حجابی در خودروهای شخصی ادامه دارد.

حسین رحیمی در گفت و گو با ایرنا گفته پلیس مطابق قانون موظف است با هر اقدام غیرقانونی برخورد کند و ماموران پلیس در سطح شهر خودروهایی که در آنها کشف حجاب می‌شود شناسایی و با آنان برخورد می‌کند.

ارسال پیامکی از جانب پلیس امنیت اخلاقی برای تعدادی از آنان در ارتباط با کشف حجاب در داخل خودرو و احضار آنها به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا (خیابان خالد اسلامبولی)، باعث شلوغی این منطقه شده بود.

رحیمی با بیان اینکه این پیامک‌ها فارغ از اینکه اقدام به کشف حجاب از سوی چه کسی در خودرو انجام شده باشد برای مالک خودرو ارسال شده است گفته: «ممکن است کسانی که کشف حجاب کرده‌اند مسافر باشند اما پلیس امنیت اخلاقی در این زمینه راننده خودرو را می‌شناسد.»

او تاکید کرده پلیس اظهارات کسانی را که نسبت به این اتهام اعتراضی داشته باشند می‌شنود و در صورت اثبات بی گناهی آنان مشکلی نیست.

بر اساس گفته‌های رحیمی، کسانی که پیامک را دریافت کرده‌اند، پس از مراجعه به پلیس امنیت با دادن یک تعهد کتبی مرخص می‌شوند و در صورتی‌که برای بارهای بعدی این موضوع در خودروی آنان مشاهده شود نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی اقدام می‌شود.

شهروندان تهرانی که پیامکی با مضمون کشف حجاب در خودرو دریافت کرده بودند گفته‌اند که ازدحام جمعیت در خیابان وزاری تهران نزدیک بود به اعتراض بینجامد اما رحیمی گفته ازدحام مراجعه کنندگان به پلیس امنیت اخلاقی مورد خاصی نبود و این مراجعه به خوبی مدیریت شد.

رئیس پلیس تهران گفته خودروهای حامل افراد هنجارشکن با چشمان غیرمسلح رصد می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آیت... شنگولیان

    سم الله جبارالقاصمین اسلام یعنی همین. هرکس از قوانین بسیار انسانی وقوانین فوق دموکراتیک اسلامی تختی بکنه نه در خانه اش، نه در اتومبیلش، نه درخیابان و بیابان، و نه حتی در خارج مرزهای قُرأء اسلامی حق حیات و ممات داره. اگر دست مسئولین محترم وزارت امنیت امُ قُراء اسلامی بهشان نمیرسه همه نزدیکان دورو نزدیکشان و حتا همسایه هایشان مسئولند یا افراد خاطی و بی حجاب و بدحجاب را تحویل دهند تا از بخشش و رعفت اسلامی بهرمند شوند ویا سروکارشان با گشتاپو اسلامی و زندان های قرچک و اوین و سایر داشگاه های مشابه هار اسلامیست. السلامم و علیکم مِِن الجبارالقاصمین.