ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس پلیس همدان: «قاتل طلبه همدانی کشته شد»

به گفته رئیس پلیس همدان در جریان این درگیری دو تن از ماموران پلیس از ناحیه کتف و پا زخمی شدند و ضارب طللبه همدانی کشته شد.

پلیس همدان می‌گوید قاتل یک طلبه در همدان را کشته است. بخشعلی کامرانی صالح فرمانده پلیس همدان به خبرگزاری صدا و سیما جمهوری اسلامی گفت که بهروز جاجیلو که شنبه هفتم اردیبهشت یک طلبه را به قتل رسانده بود، در جریان درگیری با ماموران پلیس کشته شد.

بهروز جاجیلو

او گفت که در جریان درگیری ماموران پلیس با ضارب طلبه همدانی، دو تن از ماموران پلیس زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته کامرانی صالح برادار ضارب نیز همراه با خودرو دستگیر شده است. او مدعی شد که ضارب «مجرم دارای سوابق کیفری و تحمل زندان زیادی بوده» است.

بهروز حاجیلو که به گفته فرمانده پلیس همدان کشته شده است، صبح شنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت که به یک «آخوند شلیک» و او را به درک واصل کرده است.

به فاصله کوتاهی پس از انتشار این موضوع، پلیس همدان نیز خبر قتل یک طلبه به نام مصطفی قاسمی را تائید کرد و گفت که خودرو ضاربان شناسایی شده است.

شامگاه شنبه برخی منابع خبری از بازداشت متهم این پرونده خبر دادند. این خبر اما به فاصله کوتاهی تکذیب شد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.