ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چند تن از نويسندگان در ايران خواستار اجرای "حکم ارتداد" شاهين نجفی شدند

<p>۴۰ نويسنده ايرانی بدون اشاره مستقیم به حکم اعدام، خواستار اجرایی شدن فتوایی شده&zwnj;اند که بر اساس آن شاهین نجفی، هنرمند موسيقی رپ، مرتد معرفی شده است..</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)، اين نويسندگان در اطلاعيه ای نوشته&zwnj;اند: &quot;امروز استعمار ضد بشر...خود فروخته&zwnj;ای مانند شاهين نجفی را که به انواع رذائل اخلاقی و اعتقادی آلوده است، مأمور تجديد فتنه&zwnj;های آنچنانی کرده است.&quot;</p> <p>آرمين شيروانی، آرزو بخشی، جعفر توانا، جعفر حسين&zwnj;زاده، حسن نيکبخت، حسين بدرالدين، حسين صلواتی&zwnj;پور، خليفه مازندرانی، رضا مدنی، جلال بنی&zwnj;هاشمی لنگرودی، عليرضا علوی طباطبايی و محمد محدث از جمله امضاکنندگان اين اطلاعيه هستند.</p> <blockquote> <p>شماری از نويسندگان ايرانی: امروز استعمار ضد بشر...خود فروخته&zwnj;ای مانند شاهين نجفی را که به انواع رذائل اخلاقی و اعتقادی آلوده است، مأمور تجديد فتنه&zwnj;های آنچنانی کرده است</p> </blockquote> <p>چند هفته پيش، شاهين نجفی ترانه&zwnj;سرا و خواننده ايرانی رپ که ساکن آلمان است، ترانه&zwnj;ای به نام &quot;نقی&quot; خواند که در آن دهمين امام شيعيان (امام علی&zwnj;النقی) را مورد خطاب قرار داد و شرايط سياسی و اجتماعی ايران را به&zwnj;باد انتقاد گرفت.</p> <p>آيت&zwnj;الله ناصر مکارم شيرازی و جعفر سبحانی دو تن از مراجع تقليد شيعه در ايران حکم ارتداد اين خواننده را صادر کرده&zwnj;اند. بر پايه قوانين ايران مجازات ارتداد، مرگ است.</p> <p>همزمان با افزايش تهديدات عليه اين خواننده، پليس آلمان اعلام کرد از شاهين نجفی حفاظت می&zwnj;کند.<br /> شاهين نجفی فعاليت در موسيقی را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و از سال ۱۳۸۴ به آلمان مهاجرت نمود.</p> <p>وی که دانشجوی اخراجی رشته جامعه&zwnj;شناسی در ايران بود، در آلمان ابتدا سرپرست گروهی به نام &quot;اينان&quot; شد و سپس به گروه &quot;تپش ۲۰۱۲&quot; پيوست و با اجرای ترانه&zwnj;های سياسی-اجتماعی رپ مطرح گرديد.</p> <p>او پس از جدايی از گروه &quot;تپش ۲۰۱۲&quot; در سال ۱۳۸۸ گروه موسيقی &quot;آنتی&zwnj;کاريزما&quot; را تشکيل داد.<br /> شاهين نجفی تاکنون چهار آلبوم استوديويی و دو آلبوم گروهی منتشر کرده است.</p> <p>&nbsp;</p>

۴۰ نويسنده ايرانی بدون اشاره مستقیم به حکم اعدام، خواستار اجرایی شدن فتوایی شده‌اند که بر اساس آن شاهین نجفی، هنرمند موسيقی رپ، مرتد معرفی شده است..

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)، اين نويسندگان در اطلاعيه ای نوشته‌اند: "امروز استعمار ضد بشر...خود فروخته‌ای مانند شاهين نجفی را که به انواع رذائل اخلاقی و اعتقادی آلوده است، مأمور تجديد فتنه‌های آنچنانی کرده است."

آرمين شيروانی، آرزو بخشی، جعفر توانا، جعفر حسين‌زاده، حسن نيکبخت، حسين بدرالدين، حسين صلواتی‌پور، خليفه مازندرانی، رضا مدنی، جلال بنی‌هاشمی لنگرودی، عليرضا علوی طباطبايی و محمد محدث از جمله امضاکنندگان اين اطلاعيه هستند.

شماری از نويسندگان ايرانی: امروز استعمار ضد بشر...خود فروخته‌ای مانند شاهين نجفی را که به انواع رذائل اخلاقی و اعتقادی آلوده است، مأمور تجديد فتنه‌های آنچنانی کرده است

چند هفته پيش، شاهين نجفی ترانه‌سرا و خواننده ايرانی رپ که ساکن آلمان است، ترانه‌ای به نام "نقی" خواند که در آن دهمين امام شيعيان (امام علی‌النقی) را مورد خطاب قرار داد و شرايط سياسی و اجتماعی ايران را به‌باد انتقاد گرفت.

آيت‌الله ناصر مکارم شيرازی و جعفر سبحانی دو تن از مراجع تقليد شيعه در ايران حکم ارتداد اين خواننده را صادر کرده‌اند. بر پايه قوانين ايران مجازات ارتداد، مرگ است.

همزمان با افزايش تهديدات عليه اين خواننده، پليس آلمان اعلام کرد از شاهين نجفی حفاظت می‌کند.
شاهين نجفی فعاليت در موسيقی را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و از سال ۱۳۸۴ به آلمان مهاجرت نمود.

وی که دانشجوی اخراجی رشته جامعه‌شناسی در ايران بود، در آلمان ابتدا سرپرست گروهی به نام "اينان" شد و سپس به گروه "تپش ۲۰۱۲" پيوست و با اجرای ترانه‌های سياسی-اجتماعی رپ مطرح گرديد.

او پس از جدايی از گروه "تپش ۲۰۱۲" در سال ۱۳۸۸ گروه موسيقی "آنتی‌کاريزما" را تشکيل داد.
شاهين نجفی تاکنون چهار آلبوم استوديويی و دو آلبوم گروهی منتشر کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کيسر

    پيشنهاد ميکنم اسامي نويسندگان حامي سانسور (مخالفين ازادي ديگران و حامي اعدام دگر باشان) را انتشار داده و تبليغ کرده و خريد و مطالعه انها را تحريم کنيم.

  • کاربر مهمان

    جالبه که من پیش از این اسم حتی یکی از این نویسندگان رو هم نشنیده بودم!

  • کاربر مهمان

    از حكم ارتداد و فتوا كه بگذريم، يكي از شما دوستان دموكرات نبود كه كار شاهين نجفي را تقبيح كند؟ توهين به مقدسات يك عده آدم (گيريم هزار نفر) كار درستي است؟ دوستان! اين حكم اشتباه است، اما كار شاهين نجفي رذيلانه نيست؟! اينهمه مردم در سراسر دنيا روزانه به بارگاه هاي مختلف مقدس مي روند، آن وقت تو بيايي و يكي از آنها را به پستان زن تشبيه كني؟! تو فهميده اي و اينهمه مردم در سراسر دنيا، نفهم؟! چرا مسائل را با هم خلط مي‌كنيد؟ اين نويسندگاني كه اسم‌شان را نياورده‌ايد، ابله‌اند اما شاهين نجفي پست نيست؟! به‌راحتي اعتقاد يك عده آدم را با تشبيهات جنسي به مسخره گرفت و تمام؟! به اسم آزادي‌خواهي؟! تو را به خدا اگر اين طرف را تقبيح مي‌كنيد،‌ از آن آدم هم يك فرد شريف نسازيد. چرا ما ايراني‌ها دائما از يك طرف بام مي‌افتيم؟ چرا؟!

  • رها

    در مملکتی افرادی که خود را اهل ادبش می دانند و حامی گرفتن جان انسانی باشند، باید ادبشان را غی کنند و بنویسند، آن گاه متوجه خواهند شد چقدر مستهجن شده اند. اینان ردای درباری به پوستشان گل انداخته است...

  • روزبه

    شاهین نجفی یه تنه داره سکوت ِ قرن هایی رو می شکنه ، کاری که روشن فکر های ِ ما ( شما بخون منورالفکر ) با تمام ِ دبدبه و کبکبه نتونستن و جسارتش رو نداشتن انجام بدن ؛ من از شاهین ممنونم ، خیلی ممنون و امیدوارم ، چون هیچ کاری جز سمپاتی ِ این افکار ازم بر نمی آد ، پس فقط امیدوارم که از این تله ی ِ خر رنگ کن رها بشه .

  • کاربر مهمان

    انتقال کبودوند به بهداری زندان. بازجو گفت زندان بماند تا مو‌هایش سفید شود !

  • کاربر مهمان

    مملکت شده جاي بادمجان دور قاب چين ها و مداحان چاپلوس : از گوينده تلويزيون و مثلا فيلمساز و نويسنده گرفته تا وزير و نماينده که عليرغم قتل و دزدي و مدرک قلابي ، همچنان بخاطر دستمالي بر سر سفره خليفه مشغول غارت پول مردم هستند و بخاطر يک ترانه فتوای قتل ميدهند در صورتيکه خودشان سابقه دار ولکه دار ميباشند

  • کاربر مهمان

    حالا دیگه مردم فهمیدند که باید تألیفات چه کسانی را نخرند و آنچه هست را یکجا دور بریزند:دستشان درد نکند که مردم را با این امضاها و قرار مدارهایشان آگاه می کنند که چه چیز دقیقاً لیاقت سطل آشغال را دارد!

  • کاربر مهمان

    نام فرج‌الله سلحشور در اين ليست نيست ؟

  • کاربر مهمان

    ميشود اسامي کامل و آثار اين نويسندگان ! القاعده اي و امنيتي را اعلام کنيد؟..

  • کاربر مهمان

    <p>.میگویند که تنبان یکی را پایین کشیده بودند و در میدان امام حسین شلاق میزدند. قاضی شرع اعلام کرد که هر کسی یک شلاق به این بنده خدا بزند ، به بهشت می رود. ملت هم صف کشیدند و هر کسی می آمد و شلاق را میگرفت و یکی به در ک... این بنده خدا میزد و دعایی میکرد که انشالله عملش مستجاب شود. تا اینکه صف تمام شد . و شخصی که شلاق را تحمل کرده بود بلند شد و در حالی که شلوارش را بالا می کشید گفت : نبود ؟؟&zwnj;میخوام در بهشت را ببندم ها ... حالا جریان شاهین ماست . هر چی خاک**و پاچه ور**ده و از*ل و بد*ت میخواهد مشهور شود ، میاید و یک بیزی به این حکم ارتداد شاهین ما می زند. آقا یان و خانمها ، دستمالهایتان را برای مالیدن ب... رهبری دست بگیرید و صف بکشید ... شاهین ممکن است در بهشت را ببندد ها .</p>

  • کاربر مهمان

    که رمز ماست ایستاده مردن