ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«صادق لاریجانی از مجموعه تشریفات قوه قضائیه استفاده شخصی می‌کند»

باب بسته نشد: نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که رئیس مجمع تشخیص نظام مجموعه تشریفات را برای سکونت شخصی انتخاب کرده است.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که صادق آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه قضائیه و رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام ترجیح داده به جای سکونت در منزلی که برایش فراهم کرده بودند، در مجموعه تشریفات قوه قضائیه زندگی کند. رئیس سابق قوه قضائیه از همگان خواسته بود که باب جاسوسی دختر او و سوءاستفاده‌اش از حساب‌های قوه قضائیه را ببندند. باب تازه‌ای گشوده شد. دلیل آن؟ هنوز آشکار نشده.

صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه

جواد کریمی‌قدوسی از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که صادق آملی لاریجانی از مجموعه تشریفات قوه قضائیه استفاده شخصی می‌کند. قدوسی نوشت:

«حضرت آیت‌الله صادق لاریجانی، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت، شنیده شده حضرتعالی قسمتی از مجموعه تشریفات قوه قضائیه را که برای مهمانان خارجی تجهیز شده جهت سکونت در تهران انتخاب کرده‌اید. ‌قرار بر سکونت جنابعالی در منزل مهیا شده برای مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی بود.»

کریمی قدوسی در پیام دومی، به صادق لاریجانی توصیه کرده که راه «طلبگی» و «ساده‌زیستی» در پیش گیرد:

— جواد کریمی قدوسی (@KarimiGhodousi) 8. Mai 2019

رئیس سابق قوه قضائیه فعلاً درباره این اتهام سکوت کرده است.

پیش از این گروه دانشجویی موسوم به «عدالت‌خواه» از حسن فیروزآبادی، مشاور نظامی رهبر جمهوری اسلامی خواسته بود یک ویلای مصادره‌ای را که ۲۲ سال است در اختیار او است تخلیه کند. این تشکل راست‌گرای دانشجویی مدعی شده بود که فیروزآبادی از دستور خامنه‌ای برای تخلیه این بنا خودداری کرده و نیروی انتظامی نیز حکم قوه قضائیه مبنی بر تخلیه این ویلا را اجرا نکرده‌ است. فیروزآبادی این اتهام را رد کرده و گفته بود که ۲۲ سال پیش، خامنه‌ای این ساختمان را به عنوان «دفتر فوق سری رئیس کل ستاد نیروهای مسلح ایران» به او داده و دستوری هم مبنی بر تخلیه آن دریافت نکرده بود، اما به هر حال سرانجام ویلا را تخلیه کرد.

ماجرای ویلای هزار متری علی اکبر ولایتی، مشاور خامنه‌ای در امور بین‌الملل را هم مهدی کروبی از پرده بیرون آورد. این ملک در تملک بنیاد شهید بود و قرار بر این بود که پول آن را ولایتی به اقساط پرداخت کند. به گفته  کروبی، پس از درگذشت روح‌الله خمینی و رهبری علی خامنه‌ای، ولایتی به او گفته که «من بقیه آن پول را با رهبری حساب می‌کنم لذا آقای ولایتی باقی پول را به ما ندادند و اظهار کردند که خودم می‌روم قضیه را با رهبری حل می‌کنم.»

محمود صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی در زمان تصدی صادق لاریجانی بر ریاست قوه قضائیه او را متهم کرده بود که سود ناشی از وثیقه زندانیان را که به حساب‌های متعددی واریز می‌شود، صرف مسکن و مزایای قضات می‌کند. محمود احمدی‌نژاد، رئیس سابق جمهوری اسلامی هم تلویحاً در چندین نوبت دختر او را به جاسوسی برای بریتانیا متهم کرده بود.

صادق لاریجانی اسفند سال گذشته در مراسم معارفه ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس تازه قوه قضائیه گفته بود در دوران ریاست او بر قوه قضائیه به ۱۷ میلیون پرونده قضایی رسیدگی شده است. در این معنا به انداره یک پنجم جمعیت ایران در دستگاه قضائی پرونده ساخته شده.

صادق لاریجانی به اتهام جاسوسی دخترش و سوءاستفاده از حساب‌های قوه قضائیه هم اشاره کرد:

«دختر من جایی می‌رفت می‌گفتند از زندان آزاد شدی؟ دختر من جاسوس نیست، ۶۳ حساب هم ندارم. کسی را که تهمت و افترا بزند حلال نخواهم کرد. کل شیء فعلوه فی‌الزبر و کل صغیر و کبیر مستتر. مدیران، این باب را ببندند.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آیت... شنگولیان

    بسم الله تعالی این برادر ریاست اسبق محترم قوه غذائیه(که اسمش در اصل اغذیه فروشی بوده است همراه با کلباسو ودکا.برادران برای رد گمح کنی تبدیل کرده اند به غذائیه ) و ریاست محترم کنونی مجمع تشخیص مصلحت اسم مبارکشان نه آنست که در مطبوعات آمده بلکه عبارتست از سارق لاری جانی. و آن حضرتشان بواسطه همین خصلت طبیعیشانست که هم جانی و هم دزد (یا بقول بچه های تهران دستشان کجست) تشریف دارند. و این هم درحاکمیت نظام در ام القراء اسلامی برای رهبران محترمش دارای صواب و افتخار میباشد. السلام و علیکم برحمته و بکاته

  • کیوان

    لعنت به اون ذاتت ؛ خوبه اسمت صادقه و اینهمه خباثت و ریا می کنی ... اگر اسمت جبار بود چه کارمی کردی ؟؟!! همه می دانند که خاندان لاری جانی دشمن قسم خوردهء این ملت هستند . قصد همه شان کندن ریشهء ایران و ایراتی است . حتی اهریمنی چون خمیتی هم از آنها برائت می جست و از همان موقع که در عراق بود به اطرافیانش مکرر و موکد هشدار می داد که مبادا میرزا هاشم - یعنی پدر لاری جانی ها - را به بیت او راه دهند .