ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بهمن احمدی امويی با دست‌بند و پابند به زندان رجايی‌شهر منتقل شد

<p>بهمن احمدی امويی، روزنامه&zwnj;نگار زندانی در اوين به زندان رجايی&zwnj;شهر در شهر کرج منتقل شده است.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش تارنمای ادوار نيوز، به دنبال حمله شب گذشته مأموران زندان اوين به بند ۳۵۰ و انتقال شش تن از زندانيان به سلول&zwnj;های انفرادی بند ۲۰۹ اين زندان، نيمه&zwnj;شب گذشته بهمن احمدی امويی، روزنامه&zwnj;نگار زندانی از سلول انفرادی ۲۰۹ به زندان رجايی&zwnj;شهر کرج منتقل شده است.</p> <p><br /> بنابر اين گزارش، بهمن احمدی امويی، ساعت يک نيمه&zwnj;شب در حالی که اجازه جمع&zwnj;آوری وسايل خود از بنده ۳۵۰ را نداشته با وضعيت نامناسبی با دمپايی، زيرپيراهن، پيژامه و بستن دست&zwnj;بند و پابند به وی، به قرنطينه زندان رجايی&zwnj;شهر کرج و بامداد امروز نيز به بند زندانيان سياسی اين زندان منتقل شد.</p> <p><br /> تارنمای کلمه، نيز در خبری ديگر از توهين و بی&zwnj;احترامی به بهمن احمدی امويی به هنگام ورود توسط مأموران زندان رجايی&zwnj;شهر خبر داده است.</p> <blockquote> <p>امويی در بدو ورود به زندان رجايی&zwnj;شهر همراه با توهين و بی احترامی از سوی ماموران زندان برهنه و تفتيش شده است</p> </blockquote> <p>در گزارش کلمه آمده است که امويی در بدو ورود به زندان رجايی&zwnj;شهر همراه با توهين و بی احترامی از سوی ماموران زندان برهنه و تفتيش شده است.</p> <p><br /> شماری از زندانيان سياسی مستقر در بند ۳۵۰ زندان اوين که شب گذشته قصد داشتند در سالروز اعتراضات مردمی به نتايج انتخابات بحث&zwnj;برانگيز ۲۲ خرداد ۸۸ و همچنين در نخستين سالگرد درگذشت هدی صابر، مراسم يادبودی در زندان اوين تدارک ببينند با ممانعت مأموران امنيتی روبه&zwnj;رو شده و درگيری نسبی ميان زندانيان سياسی با نيروهای گارد ويژه زندان اوين به&zwnj;وجود آمد.</p> <p><br /> بنابر اين گزارش، به دنبال اين موضوع مأموران امنيتی شش زندانی سياسی بند ۳۵۰ اوين را به سلول&zwnj;های انفرادی بند امنيتی ۲۰۹ منتقل کردند.</p> <p><br /> بهمن احمدی امويی، سعيد جلالی&zwnj;فر، سعيد متين&zwnj;پور، آرش سقر، فرشاد قربان&zwnj;پور و جواد عليخانی شش زندانی هستند که گفته می&zwnj;شود پس از درگيری با گارد ويژه مستقر در بند ۳۵۰ به سلول&zwnj;های انفرادی بند ۲۰۹ منتقل شده&lrm;اند و در ادامه اين روند نيمه&zwnj;شب گذشته بهمن احمدی امويی به زندان رجايی&zwnj;شهر منتقل شده است.</p> <p><br /> هم&zwnj;اکنون شماری از زندانيان سياسی پس از انتخابات بحث&zwnj;برانگيز ۲۲ خرداد ۸۸، نظير احمد زيدآبادی، حشمت الله طبرزدی، مسعود باستانی، عيسی سحرخيز، مهدی محموديان، رسول بداغی و مجيد توکلی در زندان رجايی&zwnj;شهر کرج دوران محکوميت خود را سپری می&zwnj;کنند.</p> <p><br /> &nbsp;</p>

بهمن احمدی امويی، روزنامه‌نگار زندانی در اوين به زندان رجايی‌شهر در شهر کرج منتقل شده است.

به گزارش تارنمای ادوار نيوز، به دنبال حمله شب گذشته مأموران زندان اوين به بند ۳۵۰ و انتقال شش تن از زندانيان به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ اين زندان، نيمه‌شب گذشته بهمن احمدی امويی، روزنامه‌نگار زندانی از سلول انفرادی ۲۰۹ به زندان رجايی‌شهر کرج منتقل شده است.

بنابر اين گزارش، بهمن احمدی امويی، ساعت يک نيمه‌شب در حالی که اجازه جمع‌آوری وسايل خود از بنده ۳۵۰ را نداشته با وضعيت نامناسبی با دمپايی، زيرپيراهن، پيژامه و بستن دست‌بند و پابند به وی، به قرنطينه زندان رجايی‌شهر کرج و بامداد امروز نيز به بند زندانيان سياسی اين زندان منتقل شد.

تارنمای کلمه، نيز در خبری ديگر از توهين و بی‌احترامی به بهمن احمدی امويی به هنگام ورود توسط مأموران زندان رجايی‌شهر خبر داده است.

امويی در بدو ورود به زندان رجايی‌شهر همراه با توهين و بی احترامی از سوی ماموران زندان برهنه و تفتيش شده است

در گزارش کلمه آمده است که امويی در بدو ورود به زندان رجايی‌شهر همراه با توهين و بی احترامی از سوی ماموران زندان برهنه و تفتيش شده است.

شماری از زندانيان سياسی مستقر در بند ۳۵۰ زندان اوين که شب گذشته قصد داشتند در سالروز اعتراضات مردمی به نتايج انتخابات بحث‌برانگيز ۲۲ خرداد ۸۸ و همچنين در نخستين سالگرد درگذشت هدی صابر، مراسم يادبودی در زندان اوين تدارک ببينند با ممانعت مأموران امنيتی روبه‌رو شده و درگيری نسبی ميان زندانيان سياسی با نيروهای گارد ويژه زندان اوين به‌وجود آمد.

بنابر اين گزارش، به دنبال اين موضوع مأموران امنيتی شش زندانی سياسی بند ۳۵۰ اوين را به سلول‌های انفرادی بند امنيتی ۲۰۹ منتقل کردند.

بهمن احمدی امويی، سعيد جلالی‌فر، سعيد متين‌پور، آرش سقر، فرشاد قربان‌پور و جواد عليخانی شش زندانی هستند که گفته می‌شود پس از درگيری با گارد ويژه مستقر در بند ۳۵۰ به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ منتقل شده‎اند و در ادامه اين روند نيمه‌شب گذشته بهمن احمدی امويی به زندان رجايی‌شهر منتقل شده است.

هم‌اکنون شماری از زندانيان سياسی پس از انتخابات بحث‌برانگيز ۲۲ خرداد ۸۸، نظير احمد زيدآبادی، حشمت الله طبرزدی، مسعود باستانی، عيسی سحرخيز، مهدی محموديان، رسول بداغی و مجيد توکلی در زندان رجايی‌شهر کرج دوران محکوميت خود را سپری می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    ميليونها امويی وجود دارند. ميتوانيد همه را به زنجير بکشيد؟!... بترسيد از عاقبتان !.....

  • کاربر مهمان

    اپوزیسیون سازی قلابی,احمدی امویی با همین قانون مطبوعاتی مرتجعانه روزنامه نگار بود و در انتخابات نمایشی رژیم برای بقای آن فعالیت می کرد.مردم ایران دیگر گول اصلاح طلبان را نخواهند خورد

  • کاربر مهمان

    شمائي كه دم از اپوزيسيون قلابي ميزني ، اگه فقط تصور شكنجه ها و زندان هاي مخوفي كه آموئي ها و امثال او بخاطر بيان حقيقت در آنجا گرفتارند را بكني . بعيد ميدونم از وحشت موهاي بدنت سيخ نشه و تحمل يك ساعت را نداري . اگه نميتونيم براي آزاديشان كاري كنيم لااقل توهين نكنيم