ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنگ زباله میان فیلیپین و کانادا 

«رودریگو دوترته» رئیس‌جمهور فیلیپین چندی پیش تهدید کرده بود در صورتی که این زباله‌ها طی یک هفته از مانیل جمع آوری نشوند وی به کانادا «اعلام جنگ» خواهد کرد.

سرانجام ده روز پس از تهدید رییس جمهور فیلیپین و اعتراضات حامیان محیط‌‌ زیست٬ ۶۹ کانتینر حاوی زباله به سوی بندر ونکوور کانادا روانه شد. گفته می‌شود حجم زیادی از زباله‌ به‌طور غیرقانونی توسط کانادا به‌ عنوان پلاستیک‌های بازیافتی به فیلیپین منتقل شده بود. «رودریگو دوترته» رئیس‌جمهور فیلیپین چندی پیش تهدید کرده بود در صورتی که این زباله‌ها طی یک هفته از مانیل جمع آوری نشوند وی به کانادا «اعلام جنگ» خواهد کرد.

سال‌هاست که کشورهای آسیای جنوب شرقی مقصد اصلی زباله‌های کشورهای غربی هستند. به تازگی برخی از این کشورها در مقابل فرستادن زباله‌ به کشورشان اعتراض می‌کنند و آنها را پس می‌فرستند.

تصاویر پیش‌رو اعتراض حامیان محیط‌‌ زیست را مقابل سفارت کانادا در مانیل نشان می‌دهد که خواهان بازگشت زباله‌ها به کانادا هستند.

پایین و بالا بگیرید و بکشید
[sliderpro id="773"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.