ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عذرخواهی رئیس پلیس تهران از «اشتباهات» در برخورد مأموران با نجفی

رئیس پلیس تهران در واکنش به انتقادها از «اشتباهات» مأموران در برخورد با نجفی عذرخواهی کرد. وکیل نجفی اما مدعی شد که فیلم پخش‌شده مربوط به دوران شهرداری نجفی است.

پخش گزارش ویدئویی ورود محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران به اداره آگاهی برای معرفی خودش پس از قتل همسر دوم و برخورد محترمانه مأموران با او جنجالی شد. رئیس پلیس تهران در واکنش به انتقادها از «اشتباهات» مأموران در برخورد با نجفی عذرخواهی کرد. وکیل نجفی اما مدعی شد که فیلم پخش‌شده مربوط به دوران شهرداری نجفی است.

صحنه‌ای از گزارش ویدئویی حضور نجفی در اداره آگاهی ــ وکیل نجفی فیلم را مربوط به گذشته می‌داند

به گزارش «باشگاه خبرنگاران پویا»، حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران شنبه ۱۱ خرداد درباره نوع برخورد پلیس با شهردار پیشین تهران و متهم به قتل میترا استاد، همسر دومش گفت:

«زمانیکه از آقای نجفی فیلم گرفته شد مربوط به موقعی بود که وی به پلیس آگاهی منتقل شد و بازجویی‌های مقدماتی از آقای نجفی در حال انجام بود. ما برخی از انتقادات را می‌پذیریم و رد نمی‌کنیم، ممکن است مأموران ما نیز اشتباهاتی داشته باشند و اگر مردم احساس می‌کنند که ما اشتباهی کردیم، عذرخواهی می‌کنیم.»

او گفت «سوء نیتی» در کار نبوده است.

با این حال،‌ به گزارش روزنامه «شرق»، محمود علیزاده طباطبایی، وکیل نجفی اساساً فیلم منتشرشده را تکذیب کرد و گفت: «صداوسیما فیلمی پخش کرد که نشان می‌داد دکتر نجفی وارد دفتر رئیس پلیس می‌شود و همه به صف ایستاده و احترام می‌گذارند. این فیلم مربوط به زمانی است که نجفی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود و صداوسیما آن را به جای لحظه بازداشت پخش کرد که جای تأسف دارد.»

به گفته طباطبایی،‌ نجفی با شکایت از خبرنگار صداوسیما به خاطر این کار مخالفت کرده و گفته است: «واقعیت‌ها کم‌کم رو می‌شود».

خبرنگاری که در اداره آگاهی هنگام چای نوشیدن نجفی با مأموران بلندپایه پلیس در جلوی تصویر است،‌ همان خبرنگاری است که سلاح نجفی را نیز رو به دوربین نشان می‌دهد.

شیوه پوشش صداوسیما اما اعتراض‌هایی را در میان به‌ویژه اصلاح‌طلبان به همراه داشت. در تازه‌ترین نمونه، علیرضا رحیمی نماینده تهران در توئیتی نوشت: «نحوه انعکاس گزارشهای مربوط به آقای نجفی و آزردگی مردم ازبرخورد سخیف صداوسیما و عواملش، نشان داد مدیریت ارشد حاکم بر صداوسیما توانایی لازم را برای مدیریت و نظارت بر تلویزیون ندارد.»

میترا نجفی (استاد) ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه در طبقه هفتم برج معروف (د) واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به قتل رسید و جسد مقتول در اتاق‌ خواب کشف شد. گفته می‌شود که این برج متعلق به محمدعلی نجفی است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • دی ان ای انسانی

    پسر خود میترا استاد همون ساعتهای اول گفت آپارتمان متعلق به دوست نجفی بوده که رفته خارج و ما موقتا رفته بودیم آنجا. بعد هم معلوم شد نجفی برای فرار از شنودهای میترا استاد موقتا رفته بوده ان آپارتمان انوقت شما میگید گفته میشوو برج متعاق به نجفیه.منبع این گفته میشود کیه.نجفی اگه برجساز بود که همکاسه باقر میشد و دیگه لازم نبود براش پاپوش بدوزن.