ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وعده برخورد شدید با قایق‌سواران سد لفور

به دنبال انتشار عکس‌های چند جوان سوار بر قایق در دریاچه سد لفور، مقام‌های قضایی گفته‌اند با بی‌حجابی و هنجارشکنی برخورد ویژه می‌کنند. امام جمعه بابل هم گفته این تصاویر مایه تاسف است.

به دنبال انتشار عکس‌های چند جوان سوار بر قایق در دریاچه سد لفور در مازندران، مقام‌های قضایی گفته‌اند با بی‌حجابی و هنجارشکنی برخورد ویژه می‌کنند. امام جمعه بابل هم گفته این تصاویر مایه تاسف است.

علی مطهری رفتار این جوانان را قانون‌شکنی خوانده و گفته است دادستان نباید از انتشار عکس‌های آنان انتقاد کند

در عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده چند زن و مرد جوان سوار بر قایق شده‌اند که مردان پیراهن به تن ندارند و زنان هم روسری بر سر ندارند.

یونس حسینی‌عالمی، دادستان مازندران به خبرگزاری فارس گفته است با دستور رئیس کل دادگستری مازندران، با وجود تعطیلات در ایران به این ماجرا به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

حسینی‌عالمی گفته است:

«حضور عده‌ای از افراد به صورت مختلط و نداشتن هیچ پوشش و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی جرم محسوب می‌شود و قطعا با خاطیان این مساله برخورد خواهد شد.»

علی مطهری، نماینده مجلس ایران هم رفتار جوانان را قانون‌شکنی خوانده و گفته است دادستان نباید از انتشار عکس‌های آنان انتقاد کند.

دادستان گفته بود علاوه بر برخورد با جوانانی که سوار بر قایق بودند، با کسی که عکس آنان را منتشر کرد نیز باید برخورد شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اما گفته است جوانان قایق سوار اقدام ضدفرهنگی کرده‌اند و با آنها به طور جدی برخورد خواهد شد.

پلیس قایق‌های گردشگران را توقیف کرده است.

پلیس قایق‌های گردشگران را توقیف کرده است

پلیس مازندران همچنین اعلام کرده چون اداره دریاچه سد لفور به بخش خصوصی واگذار شده بود، مسئول آن احضار شده است.

اما دادستان مازندران گفته است با وجود «واگذاری مقطعی به بخش خصوصی»، نظارت بر دریاچه لفور به عهده شرکت آب منطقه‌ای است.

یونس حسینی‌عالمی گفته است بخشی از تخلفات به شرکت آب منطقه‌ای برمی‌گردد و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم باید مسئولیت خود را درست اجرا کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهرام

    در حکومتی که رهبر خود بزرگترین قانون شکن است و کمترین اعتنایی به قانون ندارد، در جایی که جنایت ها و خیانت های حاکمان را حد و اندازه ای نیست، البته جای اینگونه هیاهو برای پیدا شدن چند تار موی دختران کم سن و سال هست ای بسا ارکان حکومت به لرزه در آید ! ولی فقیه تریلی تریلی دلار و طلا به لبنان و سوریه و عراق میفرستد حتا رئیس جمهور هم جرئت نمی کتد از آن حرفی بزند ولی پیدا شدند موی زنان تا این اندازه حساسیت بر می انگیزد ! این با هیچ منطقی سازگار نیست جز اینکه ریاکاری و عوامفریبی و انحراف نظرها از مسائل مهم کشور ، برای غارت کشور اصل است.

  • بابکان

    اصل ادعای وجود حجاب در اسلام دروغ و از بدعت هایی است که فقیهان و ملایان گذاشته اند. در زمان پیغمبر اسلام مردم حجاز بیشتر لخت بودند ، مگر اینکه پارجه ای را به کمر می بستند بی آنکه شلواری به پا داشته باشند. خود پیغمبر هم چنین بود. در آیه هایی که اینها ادعا می کنند درباره حجاب است نیامده که زنها باید همه بدن خود را بپوشانند. اگر این حرفها و بدعت ها نباشد آخوند چه بکند و چگونه از مردم ساده لوح پول بگیرد و موقعیت مالی و اجتماعی و اکنون موقعیت سیاسی خود را حفظ کند؟ بی ایمان تر از آخوند کسی نیست. کسانی که در دین بدعت میگذارند و حتا «کلام الله» را نیز موافق منافع خود ترجمه و توجیه میکنند.