ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سایه جنگ تجاری چین و آمریکا بر اجلاس گروه ۲۰ در ژاپن

وزرای مالی و اقتصادی گروه ۲۰، یک‌شنبه ۹ ژوئن در ژاپن ملاقات و درباره بدهی‌های مالیاتی و هوش مصنوعی گفت‌و‌گو کردند. چین و آمریکا نشانه‌ای از تغییر نظر در زمینه تجارت و فن‌آوری نشان ندادند.

گفت‌وگوهای رهبران مالی گروه ۲۰، پشت درهای بسته در فوکوكا و مذاكرات موازی در مورد تجارت و مسائل اقتصادی دیجیتال در تسوکوبا، شهری در شمال توکیو در حالی انجام می‌شود که دو اقتصاد بزرگ جهان در جنگ تعرفه‌ای بر سر تجارت و فن‌آوری هستند. مذاکرات این دو کشور پس از ۱۱ دور متوقف شده است. هر دو طرف یکدیگر را به اقدامات بیشتر تهدید می‌کنند و این تهدیدها به عدم اطمینان و بحران در بازارهای مالی منجر ‌شده است.

دیدار استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا با گانگ یی، رییس بانک مرزی چین در اجلاس گروه ۲۰ در ژاپن

وزرای امور مالی و اقتصادی گروه ۲۰ روز یک‌شنبه ۹ ژوئن/ ۱۹ خرداد در ژاپن ملاقات کردند. موضوع این نشست بدهی‌های مالیاتی و هوش مصنوعی بود. چین و ایالات متحده هیچ نشانه‌ای از تغییر نظر خود در زمینه تجارت و فن‌آوری نشان ندادند.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده گفته که او در جریان دیدار با رهبران مالی در شهر فوکوکا، ملاقات سازنده‌ای با گانگ یی، رییس بانک مرکزی چین داشته است.

او در یک پستی توییتری نوشته: «بحثی جدی در مورد مسائل تجاری داشتیم.»

منوچین جزییات بیشتری ارائه نداده.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.