ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نایب رئیس مجلس: جنگ روانی شدیدی علیه وزارت نفت در جریان است

نایب رئیس مجلس گفته است جوسازی شدید علیه وزارت نفت در جریان است. به گفته مسعود پزشکیان، این جنگ روانی علیه همه کسانی است که در جایگاه‌های کلیدی قرار گرفته‌اند.

نایب رئیس مجلس گفته است جوسازی شدید علیه وزارت نفت در جریان است. به گفته مسعود پزشکیان، این جنگ روانی و جوسازی علیه همه کسانی است که در جایگاه‌های کلیدی قرار گرفته‌اند و تلاش می‌کنند ثبات در مملکت ایجاد بشود.

پزشکیان: تا زمانی که داده‌ها شفاف نشوند و تا زمانی که عدد و رقم‌ مشخص دارایی‌ها، پول‌ها یا جریان مالی کشور قابل رصد نباشد، هر کسی می‌تواند به وزارت نفت اتهام وارد کند

پزشکیان گفته است هر چه جایگاه حساس‌تر باشد، جوسازی بیشتر می‌شود:

«نمی‌خواهم تحلیل خاصی در این مورد ارائه بدهم اما مشخص است علیه همه کسانی که در این مملکت تلاش می‌کنند، جوسازی می‌شود. علت این جوسازی‌ها این است که مردم را نسبت به نظام بدبین کرده و نظام را در نهایت به ورطه بحران بکشانند.»

او در واکنش به انتشار اخبار تکذیب شده‌ علیه بیژن زنگنه، وزیر نفت گفته است:

«متاسفانه خیلی راحت اطلاعات غیرموثقی را که از طریق شنیده‌هایی که ممکن است دشمن عامل پخش آنها باشد، تکرار می‌کنند. وقتی با شخصی که این حرف و شنیده‌ها را زده صحبت می‌کنیم و از او می‌پرسیم چرا چنین چیزی را گفتی، می‌گوید که خود من هم شنیده‌ام!»

به گفته این نماینده مجلس، این اخبار با هدف «بی‌اعتبار کردن افراد از سوی خارج‌نشینان و عده‌ای که در داخل کشور فعال هستند» در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند:

«سیستم رسانه‌ای کشور ما و طبیعتا مدیران و مسئولان سیاسی و رسانه‌های اصلی کشور در این رابطه باید خیلی فعال عمل کنند. آنها باید شفاف‌سازی کرده و واقعیت‌ها به صورت کامل پخش، افشا و اعلام کنند.»

پزشکیان درباره ملاقات برخی نمایندگان مجلس با بابک زنجانی، متهم اقتصادی محکوم به اعدام و این که گفته شده به زودی جای او با وزیر نفت عوض می‌شود هم گفته است:

«قوه قضاییه باید تاکنون تکلیف چنین آدم‌هایی را مشخص می‌کرد، نه اینکه اجازه می‌داد با به درازا کشیده شدن پرونده جرات و جسارت کنند چنین حرفی بزنند. اگر چنین حرفی زده شده است، محاکم قضایی باید با آن برخورد کنند.»

بر اساس گفته‌های این نماینده مجلس تا زمانی که داده‌ها شفاف نشوند و تا زمانی که عدد و رقم‌ مشخص دارایی‌ها، پول‌ها یا جریان مالی کشور قابل رصد نباشد، هر کسی می‌تواند به وزارت نفت اتهام وارد کند:

«مسئله این است که ما باید بتوانیم جریان داده‌ها را رصد کنیم تا جلوی حرف‌ها را گرفته و آنها را مدیریت کنیم. در فضای غیرشفاف و مه‌آلود چیزی دیده نمی‌شود. هر حرفی را می‌شود زد و شاید خیلی‌ها هم بخواهند آن را باور کنند.»

  • در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    همانطور که کهروبی وموسوی درحصرهستند وتنها مجوز به سیرکردن معده شان و نفس کشیدن دارند مردم اکثریت ایران هم چهل درحقیقت محض درحصرهستند نه دخالتی درامور حکومتی ونه دخالتی ازآنچه فروش منابع ایران میشود ونه مجلس ونه نمایده ای دارند ونه حق اعتراض و نه حق انتقاد کردن درحقیقت کشور و مال وثروتش دراختیاررهبرو قشون حکومتی و سپاه پاسداران و آقازاده ها می باشد انکار که ایران مردم دیگری ندارد...حالا تصاحب کردن وزارت نفت توسط سپاه پاسداران با عوام فریبی ها و فسادگران مطرح است...انکارشیری گوزنی شکارکرده و گرگ ها و گفتارها زوزه کشان درصدد طعمه کردن آن هستند