ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بنری که ادعا می‌کرد برجام ظهور امام زمان را به تأخیر می‌اندازد جمع شد

رئیس یک پایگاه بسیج در زنجان در بنری عقیده خودش را به خامنه‌ای نسبت داده بود. این شخص که خود را دکتر علیمحدی معرفی کرده ادعا می‌کند سپاه او را تحت فشار قرار داده.

رئیس یک پایگاه بسیج در زنجان که در رسانه‌های داخلی به نام «دکتر علیمحمدی» معرفی شده، بنری مقابل مسجد مقابل پایگاه نصب کرده بود با این مضمون که توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی ظهور امام زمان را به تأخیر می‌اندازد. نه به دلیل پیام این بنر، بلکه به سبب ایجاد کژتابی که نظر «دکتر فرمانده بسیج» نظر آیت‌الله خامنه‌ای است، بنر را جمع کردند.

برجام ظهور را به تأخیر می‌اندازد. خامنه‌ای یا «دکتر علیمحمدی» فرمانده؟

روزنامه ایران گزارش داد که در پی «تذکر مردم متدین زنجان» بنر جنجالی برپاشده مقابل مسجد شهید آیت‌الله دستغیب این شهر پایین کشیده شد.

طراحی این بنر به این شکل بود که ابتدا تصویر بزرگی از علی خامنه‌ای مشاهده می‌شد و سپس زیر تصویر جملاتی در بیان این معنا درج شده بود که برجام، ظهور را به تأخیر می‌اندازد. این بنر به ابتکار رئیس پایگاه ۹ بسیج که خود را «دکتر علیمحمدی» معرفی کرده و تا مدت‌ها از دسترس خبرنگاران خارج بود طراحی شده است. روی این بنر عین این عبارت نوشته شده بود:

«هر چقدر که برجام ظهور امام زمان (عج) را به تعویق انداخت، تدبیر شگفت‌انگیز و حماسی اخیر امام خامنه‌ای در مواجهه با امان‌نامه آمریکا شمارش معکوس ظهور را به صدا درآورده است. پایگاه بسیج ۹ شهید دستغیب».

روزنامه ایران می‌نویسد با پیگیری بسیار خبرنگار این روزنامه سرانجام فرمانده بسیج، علیمحمدی را یافت. این شخص توضیح داد که بنر نصب‌شده بیانگر عقیده او درباره برجام است و هرچند که مسئولان شهری و سپاه پاسداران او را تحت فشار قرار داده‌اند، همچنان از عقیده‌اش دفاع می‌کند: برجام ظهور را به تأخیر می‌اندازد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سید

    خدابدادماملت جاهل وخرافه پرست برسددانشمندان درتدارک این هستندکه انسانهارابرای زندگی به سیارهای دیگربفرستندمادرافکارقرون وسطائی سیرمیکنیم امامی ساخته ایم ونایب برایش خلق کردیم وجهان رابه اتش کشیدیم واقعا بایدخون گریست بحال مامردم جاهل سخن بسیاراست

  • مومن

    این آقای به اصطلاح «دکتر علیمحمدی» که دکترای خود را از دست همان خل و چلهای بسیجی دریافت کرده، یا بالاخانه اش را کاملا اجاره داده است و یا اصلا از موهبت داشتن آن معاف است.