ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون اجرایی صادق لاریجانی در قوه قضاییه بازداشت شد

طبری به «فساد» و «زد و بند» متهم شده است. او در دوره لاریجانی معاون اجرایی رئیس قوه قضاییه بود.

اکبر اتباعی طبری معاون اجرایی صادق لاریجانی در دوره ریاست او بر قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران بازداشت شده است. او به فساد اقتصادی و زد و بند متهم است.

اکبر اتباعی طبری (سمت چپ با کت و شلوار مشکی)، معاون اجرایی صادق لاریجانی در قوه قضاییه بازداشت شده است.

حسن نوروزی،عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ایران یکشنبه ۲۳ تیر به خبرگزاری دولت جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، گفت کهه، طبری، معاون اجرایی پیشین قوه قضاییه بازداشت شده است.

او از بیان دلیل بازداشت طبری که پیش از این به فساد اقتصادی متهم شده بود، خودداری کرد.

پیش از این علیرضا زاکانی، نماینده تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طبری را «عنصری فاسد» و «اهل زد و بند» که دو رئیس قوه قضاییه را «بیچاره» کرد، خوانده و خواستار محاکمه او شده بود.

دفتر صادق لاریجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام اما اظهارات زاکانی را «کذب محض» و «ابزاری برای تخریب» دانسته و هرگونه فساد و اتهام در باره طبری را رد کرده بود.

دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در سال‌های گذشته از سوی جریان‌های سیاسی مختلف به فساد مالی متهم شده است، در پاسخ به این اظهارات مدعی شد، برخی از اتهامات در باره طبری «قبلاً در دادسرا بررسی شده و کذب بودن آن محرز شده بود»

محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، پس از این واکنش، گفته بود که معاون اجرایی پیشین قوه قضاییه همراه با صادق آملی لاریجانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته است.

دفتر صادق لاریجانی حضور طبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از برکناری او از معاونت اجرایی قوه قضاییه را هم رد کرده بود.

طبری در دوران ریاست لاریجانی، معاون اجرایی رئیس قوه قضاییه بود و پیش از آن در زمان ریاست شاهرودی، معاونت مالی و اداری این قوه را برعهده داشت و پس از انتصاب ابراهیم رئیسی، بلافاصله برکنار شد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سگ پدر سگ

    ای مردم ایران این سه نفر تاکنون چند ایرانی را اعدام کردند ده هزار نفر

  • سگ پدر سگ

    هر وقت خود صادق لاریجانی به اضافه خامنه‌ای بازداشت شدند بدانید مبارزه با فساد جدی است

  • حقیقتگو

    انکارکه تسمه نقاله ای چپاولگری مافیائی است گه پولهای نفتی و منابع ایران ازبانک ها برخود سوار کرد ه ودرمسیری که طی میکند چپاولگران و آقازاده ها ومقامات حکومتی و آخوندسانان به دورش جمع شده و به میزان دلخواهاشان ازآن بر می دارند...البته حکومتی آخوندی ورهبر بدرستی واقفند که بدون حمایت چسب وارانه این چپاولگران و دزدها ستون های کاخ سلطنتی شان پوک شده وفرو خواهد ریخت..تمامی چپاولگرهای هیولائی وار که تابحال افشا شده همزمان با شعارهای اقتصاد مقاومتی و مقاومت کردن مردم ایران درمقابل دشمن که امریکا باشد صورت گرفته است...گربه ها هرقدرهم بگویند بفکرآزارجوجه ها هرگز نیستند وقسم ها و آیه ها را ردیف کنند نباید انسان عاقل و با فهم شعوربپذیرد و آنها را با جوجه ها تنها بگذارد زیرا که درخلقت گوشت خوارهستند...ذات این گروه انسان ها که ماهیت شان برای عوام فریبی و جلب اعتماد مردم درزیر عبا وعمامه پنهان کرده اند وبا قسم ها و آیه ها اقدام به گول زدن میکنند تازمانیکه مردم به آنها اعتماد کنند و آنها بتوانند بانک ها و گاوصندوق ها و منابع ایران را به هرشکل وفرمی طعمه شان کنند. که کردند