ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تمدید قرار بازداشت صبا کردافشاری و ضرب و شتم یاسمن آریانی در زندان قرچک

قرار بازداشت صبا کردافشاری، فعال مدنی به مدت سه ماه و نیم تمدید شده و زندانی متهم به جرایم خشن به یاسمن آریانی دیگر فعال مدنی بازداشتی، روز یکشنبه ۲۳ تیر در زندان قرچک ورامین حمله کرده.

قرار بازداشت صبا کردافشاری، فعال مدنی به مدت سه ماه و نیم تمدید شده و زندانی متهم به جرایم خشن به یاسمن آریانی، دیگر فعال مدنی بازداشتی، روز یکشنبه ۲۳ تیر در زندان قرچک ورامین حمله کرده‌ است. صبا کردافشاری از تاریخ ۱۱ خرداد و یاسمن آریانی از تاریخ ۲۱ فروردین در بازداشت هستند.

صبا کرد افشاری و یاسمن آریانی

به گزارش خبرگزاری هرانا، ۱۱ تیرماه همزمان با انتقال صبا کردافشاری از زندان قرچک به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در زندان اوین موسوم به بند ۲-الف، قرار بازداشت این فعال مدنی به مدت ۳ ماه و نیم تمدید شده است. با تمدید قرار بازداشت صبا کردافشاری، قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی که پیش‌تر برای آزادی او تعیین شده بود، از درجه اعتبار ساقط شده است.

یاسمن آریانی هم در روزهای گذشته مقابل فروشگاه زندان قرچک مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

یک زندانی متهم به جرایم خشن، با تهدید و فحاشی به یاسمن آریانی و دیگر زندانیان سیاسی زندان قرچک، ضرباتی را به کتف او وارد کرده و یاسمن آریانی از این ناحیه آسیب دیده است.

ضرب و شتم زندانیان سیاسی در زندان قرچک مسبوق به سابقه است. روز شنبه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۸، ندا ناجی و عاطفه رنگریز، از بازداشت شدگان روز جهانی کارگر هم به دست پرسنل زندان و زندانیان جرایم عادی این زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و آسیب دیده بودند.

صبا کردافشاری و یاسمن آریانی، هر دو به دلیل اعتراض به حجاب اجباری و عضویت در کمپین چهارشنبه‌های سفید در بازداشت هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.