ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهدی کروبی در نامه به احمدجنتی: خروجی سیاست شما وضعیت اسفبار امروز کشور است

مهدی کروبی، رئیس مجلس ششم شورای اسلامی که در حبس خانگی به سر می‌برد نامه سرگشاده‌ای خطاب به احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان نوشته و به ادعای او در مورد بی‌طرفی شورای نگهبان در در مصاحبه با روزنامه کیهان انتقاد کرده است.

مهدی کروبی، رئیس مجلس ششم شورای اسلامی که در حبس خانگی به سر می‌برد نامه سرگشاده‌ای خطاب به احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان نوشته و از ادعای او در مورد بی‌طرفی شورای نگهبان در در مصاحبه با روزنامه کیهان انتقاد کرده است.

مهدی کروبی، سیاستمدار محصور

کروبی در این نامه مواردی را به یاد احمد جنتی در اثبات جانبدار بودن شورای نگهبان آورده و سپس نوشته است:

«شورای نگهبان متأسّفانه با دوری از وظایف ذاتی خود به ابزاری در ید حاکمیت تبدیل شده است. از این‌رو در انتخابات‌های مختلف این شورا با هتک حیثیت اشخاص محترم و تضییع حقوق مردم، برای حاکمیت جریانی خاص و حذف جریان های دیگر تلاش می‌کند. این رفتارهای متناقض و خلاف شأن آن نهاد تنها بخش ناچیزی از عملکرد آن شورا در چند دهه گذشته است.»

او در پایان افزوده است:

«اگر این روزها همه بر فساد فراگیر در ارکان مختلف نظام معترفتند و تعفّن حاصل از آن در پرونده های افشا شده و یا در حال رسیدگی جامعه را دچار یأس و ناامیدی کرده است، باید ریشه اصلی آن را در رویکردی دانست که فکر می کند کشور عظیمی همچون ایران را می تواند دورهمی اداره کند. وقتی تفسیر از شرع و قانون اساسی را به روابط و منافع جمعی پیوند می زنید و مردم این صاحبان اصلی انقلاب و کشور را از حقّ انتخاب شدن و انتخاب کردن بطور فلّه ای محروم می کنید و مدیران ضعیف و ناکارآمد را بر آنان تحمیل می کنید آنگاه خروجی آن می شود وضعیت اسفبار امروز کشور. نتیجه اداره دورهمی کشور جز این نیست و مطمئن باشید جز این نخواهد بود. فراموش نکنید که ایران متعلق به همه ی آحاد ملّت است.»

متن کامل نامه مهدی کروبی در تریبون زمانه به نقل از سایت سحام نیوز:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آریایی

    اقای کروبی بد نبود از امکانات عجیب و غریبی که در به اصطلاح حصر داری هم حرفی بزنی...این برای همه زندانیانه یا برای شما و دوستانتون؟لطفا شما ژست منورافکری برای ما نگیرید.وضعیت موجود متوجه عملکرد شما و تیم هوادار شما هم هست.حالا که بر وفق مرادتان نیست ژست اپوزیسیون نگیرید لطفا...شما لیدر آزادیخواهان نیستید.

  • آرمان

    زنده باد آقای کروبی. نمیدانم چرا بجای زندان میگویند حصر و حبس ؟! ایشان در واقع زندانی هستند، در همان خانه زندانی هستند.