ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حوادث کاری در مازندران ۳۲ درصد افزایش یافته است

رئیس پزشکی قانونی مازندران در حالی از افزایش ۳۲ درصدی حوادث ناشی از کار در این استان خبر می‌دهد که سال ۹۷، دومین عامل مرگ و میر در ایران بعد از تصادفات، حوادث ناشی از کار بوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش حوادث ناشی از کار در این استان خبر داد که به گفته‌ی او در سه ماهه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش یافته است.

عکس: آرشیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی، رئیس پزشک قانونی استان مازندران اعلام کرد که در سه ماه نخست سال جاری در این استان ۲۱۲ نفر شامل ۲۰۲ مرد و ۱۰ زن دچار حوادث ناشی از کار شده‌اند که تعدادی از حوادث به مرگ کارگان منجر شده است. به گفته‌ علی عباسی در همین مدت هفت نفر در اثر اصابت جسم سخت، شش تن بر اثر سقوط از بلندی، پنج تن بر اثر سوختگی، چهار تن در اثر برق گرفتگی و سه تن هم به دلایل دیگر جان باخته‌اند. بیشتر قربانیان حوادث ناشی از کار ۲۱ تا ۳۰ سال سن داشته‌اند.

رئیس پزشکی قانونی استان مازندران در حالی از افزایش ۳۲ درصدی حوادث ناشی از کار در این استان خبر می‌دهد که سال ۹۷، دومین عامل مرگ و میر در ایران بعد از تصادفات، حوادث ناشی از کار بوده است.

گرچه مسئولان وزارت کار اظهار داشته بودند که حوادث کار در سال ۹۷ به میزان شش درصد نسبت به سال قبل کارهش داشته اما در این سال طبق آمار رسمی، ۹ هزار و ۹۹۶ کارگر دچار حادثه ناشی از کار شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.