ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بوریس جانسون آغاز عصر طلایی را وعده داد

نخست وزیر بریتانیا بر تعهد خود مبنی بر خارج کردن بریتانیا از اتحادیه اروپا تا پایان ماه اکتبر تاکید کرد.

نخست‌وزیر جدید بریتانیا بعد از دیدار با اعضای کابینه‌اش در سخنانی در مجلس عوام وعده آغاز یک دوران طلایی را داد. جرمی کورین، رهبر حزب کارگر گفت جانسون خودش را دست بالا گرفته است.

بوریس جانسون در اولین جلسه با کابینه

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا پنجشنبه ۲۵ ژوئیه/ ۳ مرداد پس از دیدار با اعضای کابینه‌اش، به مجلس عوام رفت و طی سخنانی برای نمایندگان پارلمان بریتانیا، وعده آغاز دوران طلایی جدیدی را داد. جانسون گفت، دولتش با انرژی مذاکرات مربوط به برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) را انجام خواهد داد.

نخست وزیر بریتانیا افزود که کابینه او تدوین طرح‌هایی در صورت برگزیت بدون توافق با اتحادیه اروپا را اولویت اصلی قرار داده است.

بوریس جانسون به شهروندان اتحادیه اروپا اطمینان داد که آنها حق زندگی و ماندن در بریتانیا را خواهند داشت.

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر (حزب مخالف) در پاسخ به سخنان بوریس جانسون گفت که کشور عمیقاً نگران آن است که نخست وزیر جدید خود را بسیار دست بالا گرفته است.

کوربین افزود، آقای جانسون وارث کشوری است که با برنامه ریاضت عقب نگه داشته شده است.

روز پنج‌شنبه اولین جلسه کابینه بوریس جانسون برگزار شد. در کابینه آقای جانسون ۱۷ عضو تغییر کرده‌اند و طرفداران افراطی برگزیت در دولت جدید نقش‌های کلیدی گرفته‌اند.

بوریس جانسون به اعضای کابینه گفت که وظیفه‌ای خطیر در پیش رو دارند و بار دیگر بر تعهد خود مبنی بر خارج کردن بریتانیا از اتحادیه اروپا تا پایان ماه اکتبر تاکید کرد.

بریتانیا قرار بود که روز ۲۹ مارس از اتحادیه اروپا خارج شود اما این ضرب الاجل، پس از آنکه نمایندگان پارلمان به توافق برگزیت ترزا می ‌رای ندادند، به پایان ماه اکتبر تغییر کرد.

سال ۲۰۱۶ در جریان یک رفراندوم در بریتانیا، حدود ۵۱ درصد از رای دهندگان به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا رای دادند. از آن زمان مذاکرات پیچیده و طولانی برای خروج بزرگترین عضو اتحادیه از آن صورت گرفته اما هنوز دولت بریتانیا و اتحادیه به توافقی دست نیافته‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.