ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روستای «زیارت» در حالت اضطرار قرار دارد

تغییر کاربری اراضی، ساخت و سازهای غیرمجاز و ویلاسازی در بافت تاریخی «زیارت» گرگان، سبب نابودی بافت این منطقه شده است.

«زیارت»  روستایی ییلاقی با قدمتی تاریخی و طبیعتی کم‌نظیر در جنوب شهر گرگان است. تغییر کاربری اراضی، ساخت و سازهای غیرمجاز و ویلاسازی در بافت تاریخی «زیارت» گرگان، سبب نابودی بافت این منطقه شده است.

به گفته محمدجواد حشمتی، معاون قضایی دادستان ‌کل کشور «کوتاهی در اجرای وظایف قانونی برخورد با متخلفان و پیش‌گیری نکردن از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای زیارت سبب شد تا وضعیت این روستا نسبت به گذشته وخیم‌تر و در حالت اضطرار قرار بگیرد».

محمدجواد حشمتی به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: «برخی عرصه‌های ملی جنگلی با درختان بالای دویست و سیصد سال قدمت واگذار شد و در نتیجه آن عده‌ای از متخلفان برای خود در این اراضی سند گرفتند.»

[sliderpro id="817"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید یاد

    باید متأسفانه به آقای داوود حق داد. رزیم حاکم و تقریباً تمامی وابستگان دور و نزدیک آن در این چپاول ملی دست دارند. فردا دیگر کسی از به اصطلاح مسئولین نمی تواند ادعا کند که از خرابی ها و دزدی ها خبر نداشت است. دیگر آن دوران گذشت که برای اثبات جرم وابستگان به رزیم گذشته باید مدتها بدنبال سند می گشتی. همین عکس ها کافی است که مسئولین محلی را به دادگاه بکشانیم. البته همۀ اینها پس از سرنگونی رزیم مرتجع اسلامی امکان پذیر است. امیدوارم که آنروز هرچه سریع تر برسد. یا بهتر بگویم: امیداوارم که این مردم بزدل ، نق زن و رانت زده، جسارت داشته باشند که به این وضع پایان دهند. البته:آرزو بر جوانان عیب نیست!

  • داوود - کردستان

    متاسفانه تحت حکومت شیاطین فاسد و خائن ایران به یک زباله‌دان بزرگ تبدیل شده است و دیگر امیدی به بازسازی یا نجات آن وجود ندارد. مگر آنکه قرن‌ها بگذرد و نسل‌های آینده طی زمانی طولانی بخشی از خسارات مادی و معنوی وارده به ایران را جبران کنند. لعنت خداوند بر تمامی مقامات جمهوری اسلامی و حامیان آن باد.