ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

داماد وزیر کار و «سرباز فرهنگی در خط ولایت» به ۲۰ سال زندان محکوم شد

هادی رضوی گفته بود «مکتبی» و «درس آموخته موتلفه اسلامی» است. او به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور محاکمه و محکوم شناخته شد.

هادی رضوی، داماد محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۲۰ سال زندان، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است. بدهکار صدها میلیارد تومانی بانک سرمایه ۳۵ سال بیشتر ندارد و به گفته خودش «مکتبی» و «درس آموخته موتلفه اسلامی» است و «سرباز فرهنگی در خط ولایت» که رویای ائتلاف «سرمایه‌داری شیعی» را در سر می‌پروراند. دفتر پرزرق و برق او در خیابان بخارست (احمد قصیر) در تهران قرار داشت. ورود به این دفتر با کفش ممنوع بود و مراجعه‌کنندگان می‌بایست دمپایی‌های مخصوص می‌پوشیدند.

هادی رضوی در یکی از جلسات دادگاه (عکس: آرشیو)

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در یک نشست خبری که سه‌شنبه ۸ مرداد برگزار شد اعلام کرد که هادی رضوی، یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه به اتهام « مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور» به ۲۰ سال زندان، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شد. او متهم بود که ۲۱۱ میلیارد تومان وام از چند بانک گرفته و آن را بازنگردانده است.

دادگاه رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانک سرمایه دوشنبه ۳۰ اردیبهشت در شعبه سوم دادگاه ویژه «رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی» به ریاست اسدالله مسعودی‌ مقام برگزار شد. در این جلسه نماینده دادستان، پرونده بانک سرمایه را «مشحون از فساد» خواند.

بانک سرمایه ششمین بانک خصوصی ایران است و در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده. ۳۸ درصد سهام این بانک در اختیار فقط یک سرمایه‌دار قرار داشت. در فصل نخست سریال «شهرزاد» نام هادی رضوی در کنار نام سید محمد امامی به عنوان تهیه‌کننده در تیتراژ فیلم آمده بود. اما پیش از آن، رضوی در تهیه سریال «شاهگوش» نقش داشت اما ترجیج داد در سایه بماند. به جای او نام سید محمد امامی به عنوان تهیه‌کننده این سریال در تیتراژ فیلم آمده بود.

هادی رضوی که در برخی سفرهای استانی دولت، معاون اجرایی رییس جمهوری را همراهی می‌کرد، اواخر سال ۹۴ در انتخابات اتاق بازرگانی با شعار «لابی ثروت شیعه در مقابل لابی سرمایه صهیونیست‌ها» شرکت کرد و در روزنامه‌های اقتصادی ایران نیز تبلیغات انتخاباتی‌اش را انجام می‌داد، اما رأی نیاورد.

سید محمد هادی رضوی مدیرعامل گروه اقتصادی «فاطمی» بود با چندین شرکت به نام‌های صنایع آینده‌سازان فاطمی نوین، سیستم‌های رسانه‌ای فاطمی، ماشین‌های اداری فاطمی و کارخانجات فاطمی. این گروه برای فعالیت‌های فرهنگی نیز یک باکس ویژه درنظر گرفته و پروژه «شهرزاد» نیز در همین باکس تعریف شده بود.

دفتر پرزرق و برق او در خیابان بخارست (احمد قصیر) در تهران قرار داشت. ورود به این دفتر با کفش ممنوع بود و مراجعه‌کنندگان می‌بایست دمپایی‌های مخصوص می‌پوشیدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    واقعآ" باید درموجودیت بیش ازچندده میلیون مردمی که سالهای درجهنم آخوندساخته درفقروزجروبیکاری و معتادی و خانه بدوشی و با گرانی ها ودیگرفاجعه ها بسر می برند و همزمان شعارهای عدالت اسلامی و اقتصاد مقاومتی و تحریم ها برآنها سرداده میشود وهمچنین مطیعانه منجمد شده شک کرد...همزمان چنین مبتذلانی که فقط ثروت اندوزی حرفه شان شده است به چنین هیولاهای ثروت داری تبدیل میشوند و حالا هم با کمال پرروئی و غرور دردادگاه که انکارصحنه فیلم سازی است اقدام به مهملات پراکنی می کنند...این فرد که یکی ازهزاران آقازاده ها باشد نه تحصیل علمی و تکنیکی وفنی و نه تولیدی داشته ودارند و درحقیقت محض یک زالوی چاق وچله وپرویده شده درهمین جامعه ایران هستند و ازپیکرمال ودارائی ها متعلق به میلیونها مردمانی است که اسلام منجمدشان کرده مکیده است ...بله بهشت آخوندسانان و آقازاده های اسلام ناب محمدی به خدائی علی خامنه ای چنین موهبت هائی را درخود جا داده است ..چراستاربهشتی وبسیاری دیگرکه جزء منجمد شدگان میلیونی نبودند می بایستی کشته میشدند دلیلش روشن است...خمینی ملعون که ازتقسیم پول نفت و رفاه های آنچنانی می گفت ولی نگفت که این موردها فقط برای بهشت نشینان آخوندسانان و آقازاده هایشان است ونه برای اکثریت مردم ایران...