ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش‌سوزی در کابل ۱۱ کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت

<p>بر اثر وقوع آتش&zwnj;سوزی در مجموعه&zwnj;ای از شرکت&zwnj;های مواد نفتی و توليدی در حوزه نهم کابل، دست&zwnj;کم ۱۱ تن کشته و ۱۵۵ تن مجروح شدند.</p> <!--break--> <p><br /> اين رويداد که حوالی ساعت ۴ و ۳۰ دقيقه بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۴ تيرماه، از يک شرکت فروش گاز آغاز و تا ظهر امروز، پنج&zwnj;شنبه ادامه يافت، ۱۲ شرکت را در برگرفت و خسارات زيادی نيز بر جای گذاشت.</p> <p><br /> بر پايه اطلاعات منابع امنيتی و بيمارستانی کابل، وضعيت شماری از زخمی&zwnj;شدگان اين رويداد وخيم است و احتمال می&zwnj;رود شمار قربانيان افزايش يابد.</p> <p><br /> عبدالجبار صافی، رئيس اتحاديه صنعتگران افغانستان گفت تحقيقات نخستين نشان می&zwnj;دهد که آتش&zwnj;سوزی ابتدا از يک شرکت گاز آغاز و به ديگر شرکت&zwnj;های اطراف سرايت کرده است.</p> <p><br /> به گفته وی، در اين رويداد افزون بر اين شرکت گاز، انبار مواد اوليه، توليدات و ماشين&zwnj;آلات ۱۱ شرکت پلاستيک و کارتن&zwnj;سازی که ارزش آن بيش از ۱۰ ميليون دلار برآورد شده، از بين رفته است.</p> <p><br /> صافی افزود صدای مهيب انفجارهای پی در پی ناشی از انفجار بالون&zwnj;های گاز و تانکرهای مواد سوختی به حدی بود که شماری زيادی از ساکنان حوزه نهم مجبور به ترک خانه و محل کار خود شدند.</p> <p><br /> &nbsp;</p>

بر اثر وقوع آتش‌سوزی در مجموعه‌ای از شرکت‌های مواد نفتی و توليدی در حوزه نهم کابل، دست‌کم ۱۱ تن کشته و ۱۵۵ تن مجروح شدند.

اين رويداد که حوالی ساعت ۴ و ۳۰ دقيقه بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۴ تيرماه، از يک شرکت فروش گاز آغاز و تا ظهر امروز، پنج‌شنبه ادامه يافت، ۱۲ شرکت را در برگرفت و خسارات زيادی نيز بر جای گذاشت.

بر پايه اطلاعات منابع امنيتی و بيمارستانی کابل، وضعيت شماری از زخمی‌شدگان اين رويداد وخيم است و احتمال می‌رود شمار قربانيان افزايش يابد.

عبدالجبار صافی، رئيس اتحاديه صنعتگران افغانستان گفت تحقيقات نخستين نشان می‌دهد که آتش‌سوزی ابتدا از يک شرکت گاز آغاز و به ديگر شرکت‌های اطراف سرايت کرده است.

به گفته وی، در اين رويداد افزون بر اين شرکت گاز، انبار مواد اوليه، توليدات و ماشين‌آلات ۱۱ شرکت پلاستيک و کارتن‌سازی که ارزش آن بيش از ۱۰ ميليون دلار برآورد شده، از بين رفته است.

صافی افزود صدای مهيب انفجارهای پی در پی ناشی از انفجار بالون‌های گاز و تانکرهای مواد سوختی به حدی بود که شماری زيادی از ساکنان حوزه نهم مجبور به ترک خانه و محل کار خود شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.