ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گیت‌‌های ویژه برای ورود زنان به ورزشگاه: حضور زنان خارج از اختیارات سامانه هوشمند است

مدیر سامانه هوشمند گیت‌های ورزشگاه‌های کشور از پیش‌بینی و نصب گیت‌های ویژه برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها خبر داد. با این حال او گفته حضور زنان از اختیارات این سامانه است.

مدیر سامانه هوشمند گیت‌های ورزشگاه‌های کشور از پیش‌بینی و نصب گیت‌های ویژه برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها خبر داد. با این حال او گفت حضور زنان خارج از اختیارات این سامانه است.

ورزشگاه آزادی

علی‌اصغر انتظارخیر، روز شنبه ۲۶ مرداد گفت سامانه هوشمند گیت‌های ورزشگاه آزادی بعد از چند سال طراحی شده است.

این طرح دو سال پیش برای فروش بلیت الکترونیکی و شماره‌گذاری صندلی‌ها در دستور کار قرار گرفته بود.

به گفته مدیر سامانه هوشمند گیت‌های ورزشگاه‌های کشور، سامانه‌ای طراحی شده تا وقتی تماشاگر وارد ورزشگاه می‌شود بتواند از طریق کد ملی بلیت را تهیه و جایگاه خود را انتخاب کند. گیت‌های مکانیزه هم برای کنترل ورود تماشاگران به مجموعه استادیوم طراحی شده‌اند و در این سامانه تماشاگر می‌تواند جایگاه خود را مشخص کند.

 طبق مصوبه شورای امنیت کشور این سامانه برای کل کشور طراحی شده و می‌توان از تهران بلیت مسابقه شهر دیگر را خریداری کرد. همچنین سامانه یاد شده به صورت کشوری دیده شده و سرورهای آن در یک جا متمرکز نیست. قرار است با به کار گیری این سامانه مشکلاتی مانند ترافیک و عدم تهیه بلیت، حل شود.

اطلاع از تعداد بلیت‌‌های فروخته شده، حدف بلیت کاغذی، فروش در بازار آزاد و کاهش کاسبی از طریق خلاف از مزایای این سامانه است.

انتظارخیر گفت در این سامانه برای عوامل برگزاری مسابقات و خبرنگاران و معلولان گیت ویژه در نظر گرفته شده و دعوت از میهمانان خاص مانند وزرا بر اساس حق انتخاب باشگاه است.

با وجودی که مسوولان مشکلات ساختاری و امنیتی ورزشگاه‌ها را از دلایل ممنوع بودن ورود زنان به ورزشگاه‌ها اعلام می‌کردند، تلاش‌ها برای رفع این مشکلات و فراهم آوردن زیرساخت‌ها نتوانسته تغییری در نگاه مخالفان ورود زنان به ورزشگاه‌ها ایجاد کند.

فیفا اخیرا به ایران اعلام کرده که باید شرایط ورود زنان به ورزشگاه‌ها را فراهم کند وگرنه فوتبال ایران با محرومیت‌هایی روبه‌رو خواهد شد.

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.