ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ارتش اسرائیل سه فلسطینی را در مرز غزه کشت و یک نفر را زخمی کرد

این درگیری چند ساعت پس از این که سه موشک به سمت اسرائیل شلیک شدند اتفاق افتاد. ارتش اسرائیل محل پرتاب موشک‌ها را نوار غزه اعلام کرده است.

در درگیری ارتش اسرائیل با چند فلسطینی که «قصد عبور از مرز غزه را داشتند» سه مرد جوان کشته و یک نفر به‌ شدت زخمی شد. این درگیری ساعاتی پس از شلیک سه‌ موشک به سمت اسرائیل اتفاق افتاد که تلفاتی به همراه نداشت.

در نوار غزه سه مرد جوان فلسطینی براثر شلیک ارتش اسرائیل کشته شدند

بر اساس اعلام پزشکان و رسانه‌های داخلی فلسطین، نیروهای ارتش اسرائیل شامگاه شنبه ۱۷ اوت/ ۲۶ مرداد دست‌کم سه فلسطینی را در شمال نوار غزه کشتند.

به گزارش خبرگزاری رویترز ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای که روز شنبه منتشر شد اعلام کرد این افراد قصد عبور از حصارهای حائل مرز غزه را داشته‌اند.

بر اساس این بیانیه ارتش اسرائیل با استفاده از یک هلیکوپتر جنگی و یک تانک به روی «مظنونان مسلح» فلسطینی آتش گشوده‌ است.

حمله ارتش به کشته‌شدگان چند ساعت پس از این که سه موشک به سمت اسرائیل شلیک شدند، انجام شد. ارتش اسرائیل محل پرتاب موشک‌ها را نوار غزه اعلام کرده است.

بر اساس بیانیه ارتش اسرائیل، دو موشک از موشک‌های شلیک‌ شده با سیستم دفاع هوایی گنبد آهنین دفع شده‌اند و آسیبی به شهروندان اسرائیل وارد نشده است.

خبرگزاری فلسطینی معان روز یک‌شنبه ۱۸ اوت/ ۲۷ مرداد اعلام کرد حداقل یک فلسطینی دیگر نیز که در این درگیری زخمی شده در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.

طبق اعلام اشرف الغدرا، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین فرد زخمی همراه جسد سه مرد ۲۴، ۲۶ و ۲۷ ساله فلسطینی به بیمارستان الاندلوسی در نوار غزه انتقال داده شده‌اند. بر اساس اعلام پزشکان نیروهای اسرائیل تنها به آمبولانس‌های فلسطینی اجازه ورود به منطقه را داده‌اند.

خبرگزاری الجزیره به نقل از خبرگزاری‌های محلی نوشته است شنبه شب نیروهای اسرائیلی پیش از به گلوله‌ بستن فلسطینیان، مناطقی از نوار غزه از جمله یک مزرعه و یک پایگاه جنبش مقاومت غزه را با حمله هوایی هدف قرار دادند.

طبق اعلام وزارت بهداشت غزه بر اساس آمار رسمی از بیمارستان‌ها، ارتش اسرائیل از آغاز اعتراضات هفتگی «روز سرزمین»، بیش از ۳۰۰ معترض فلسطینی را کشته و ۱۷هزار نفر دیگر را زخمی کرده است.

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.