ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عبدالرضا داوری: مشارکت مردم در انتخابات مجلس زیر ۳۰ درصد خواهد بود

مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد گفته مردم از دو جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خسته شده‌اند. او تنها راه بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات مجلس را حضور احمدی‌نژاد دانسته. همچنین به قصور دولت او در جریان حوادث سال ۸۸ اعتراف کرده است.

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی منتسب به جریان بهار و نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته است انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی، طبق نظرسنجی‌های مختلف نرخ مشارکت بسیار پایینی دارد و مردم از دو جریان به گفته او حاکم، یعنی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خسته شده‌اند.

او تنها راه بالا بردن مشارکت مردم را حضور احمدی‌نژاد دانسته و همچنین به قصور دولت یازدهم در جریان ۸۸ اعتراف کرده است.

عبدالرضا داوری

داوری مهم‌ترین ویژگی انتخابات ۹۸ را مشارکت بسیار پایین مردم عنوان کرده و گفته است بر اساس نظرسنجی‌های مراکز مختلف از جمله صدا‌وسیما، مراکز امنیتی و ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران)، متوسط نرخ مشارکت در کل کشور زیر ۳۰ درصد و در تهران کمتر از  ۱۰ درصد خواهد بود و این یعنی مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

او در عین حال تاکید کرده با ادامه همین فضا و با یک مشارکت کمتر از ۳۰ درصد، ترکیب مجلس به طور کامل در اختیار جریانی که معروف به اصول‌گرایی است قرار می‌گیرد.داوری تنها راه بالا رفتن نرخ مشارکت و تغییر کشور را زمینه‌سازی حاکمیت برای حضور جریانی متفاوت، با ویژگی‌هایی متفاوت دانسته و محمود احمدی‌نژاد و جریان بهار را مصداق آن معرفی کرده است.

به اعتقاد داوری در نظرسنجی‌های اخیر در مراکز استانی، محمود احمدی‌نژاد بین ۷۵ تا ۸۰ درصد اقبال عمومی داشته و توانسته خودش را با جریان‌های حاکم متفاوت نشان دهد و مرزبندی خودش با جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا برجسته کند.داوری همچنین گفته:‌

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایرانی

    هزار بار دیگه هم میگیم رای دادن سم مضاعفه

  • کارو

    این حقه و دروغ «خبر نداشتیم» و «به ما نگفتند» و «ضعف اطلاعات داشتیم» قدیمی شده و درست تر بگویم هرگز آبرویی نداشته است. چطور مایی که شهروند ساده هستیم صرفا به واسطۀ مرور اخبار و برخی تجارب شخصی از وضع درون زندان ها و کثافتی که سرتاپای قوۀ قضاییه را گرفته خبر داریم، اما شما خبر ندارید؟! حتماً باید وزارت اطلاعاتتان که خودش جزو همین سیستم جهنمی است به اطلاعتان برساند؟ بلد نبودید در اینترنت سرچ کنید؟؟ در دروغ گفتن هم حماقت و کودنی تان را نشان می دهید. هم میرحسین تان از جنایات تابستان 67 خبر داشت و دم نزد، و هم احمدی نژادتان از وضعیت زندان ها و سرکوب اعتراضات در 88 و 89 خبر داشت و دم نزد. اینقدر که دروغ می گویید به زودی نام خودتان را هم به خاطر نخواهید آورد.

  • محمد

    اره از اب کل الود ماهی بگیرید . ای فرصت طلبان قدرت طلب . مردم گذشته نا میمون دوره احمدی نزاد را که قطع نامه های سازمان بین المملل را کاعذ پاره مینامید هرگز فراموش نمیکنند . بخش اعظم بد بختی های این دوره از زمان همین ادم به ارث رسیده.

  • حقیقتگو

    جناب نگران 70درصدد بقیه نباش که روس ها وچینی ها و اروپائی ها و آقازاده ها و سپاهی و قاسم سلیمانی ها و شیخ نصرالله ها و الشعبی ها و بانک داران خارجی 70 درصد رو تشکیل خواهند داد