ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«موگویی»، دهستانی محروم میان کوه‌ها

راه‌های ارتباطی «موگویی» در چهارمحال و بختیاری سنگلاخی و صعب‌العبور است و به همین دلیل از خدمات رفاهی محروم مانده. ساکنین «موگویی» از داشتن آب لوله‌کشی٬ برق و تلفن بی‌بهره‌اند.

«موگویی» نام دهستانی است میان کو‌ه‌های استان چهارمحال و بختیاری. این دهستان در بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ قرار دارد. راه‌های ارتباطی «موگویی» سنگلاخی و صعب‌العبور است و به همین دلیل از خدمات رفاهی محروم مانده. ساکنین «موگویی» از داشتن آب لوله‌کشی٬ برق و تلفن بی‌بهره‌اند. آنها برای ارتباط تلفنی از طریق تلفن همراه باید به ارتفاعات بروند.

در پاییز و زمستان به دلیل بارش برف ارتباط میان روستا و شهر به طور کامل قطع می‌شود و روستاییان مجبورند برای شش ماه آذوقه تهیه کنند. دهستان موگویی از ۱۵ روستای خویه، بیراهگان، سرآقاسید، صالح‌کوتاه، چین، زرک، دره‌توت، پیرعالی، ای‌ناز، درزگه، سوه، لاوه، دورک، تلو و روستایی با نام «روستا» تشکیل شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.