ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب اقلیمی در برلین: جای پنگوئن‌ها و خرس‌های قطبی خالی

در ۵۷۵ شهر در سرتاسر آلمان دانش‌آموزان، جوانان، و گروههای سیاسی و محیط‌زیستی تظاهرات کردند. تعداد تظاهرکنندگان در برلین بالغ بر ۲۷۰هزار نفر بود.

برای فشار بر رهبران جهان جهت توجه به بحران اقلیمی، هفته اقلیم جمعه ۲۰ سپتامبر با یک اعتصاب جهانی در اکثر کشورهای جهان آغاز شد.

در آلمان اعتصاب اقلیمی پرشور و پرتعداد برگزار شد. در ۵۷۵ شهر در سرتاسر آلمان دانش‌آموزان، جوانان، و گروههای سیاسی و محیط‌زیستی تظاهرات کردند.

تعداد تظاهرکنندگان در برلین بالغ بر ۲۷۰هزار نفر بود.

بسیاری از تظاهرکنندگان ساکن برلین پلاکاردها و شعارهای خود را به همراه آورده بودند. برخی گروههای سیاسی چپ ضد کاپیتالیست، ضدنژادپرستی، فمینیست‌، و کوئیر، در کنار بسیاری دیگر با علائم و پلاکاردها خود حاضر شده بودند. این گروهها در شعارها و اعلامیه‌هایشان بر ارتباط میان محیط زیست و عدالت اجتماعی، جهانی، و جنسیتی تاکید می‌کردند.

بالاخص کودکان در مورد محیط زیست حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند. برخی تصاویری از حیوان‌های متاثر از تغییرات اقلیمی را به همراه آورده بودند؛ از جمله خرس قطبی ذوب‌شده، پنگوئن گریان، و لاک‌پشت به دام‌افتاده در کیسه پلاستیک.

برخی از تصاویر تظاهرات در برلین را در زیر می‌بینید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.