ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ادای احترام به دختر آبی در مراسم انتخاب بهترین‌های عالم فوتبال جهان

مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در مراسم انتخاب بهترین‌های سال عالم فوتبال به دختر آبی ادای احترام کرد. این بازیکن فوتبال به عنوان بهترین بازیکن زن سال انتخاب شده است. 

مگان راپینو

دختر آبی، نامی است که سحر خدایاری زن جوان ایرانی که چند هفته قبل به دنبال خودسوزی در مقابل دادگاه انقلاب در تهران درگذشت، از هواداران فوتبال و علاقه‌مند به ورود به استادیوم بود که اسفند ۹۷ به دلیل تلاش برای ورود به ورزشگاه آزادی با برخورد پلیس مواجه شد و در جریان پیگیری به پرونده قضایی‌اش، دست به خودسوری زد. مگان راپینو گفت امسال از کسان مختلفی از جمله از دختر آبی ایران الهام گرفته است.

در مراسم بهترین‌های سال فوتبال، جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هم گفت زنان ایرانی اجازه حضور در بازی مقدماتی جام جهانی میان ایران و کامبوج در تهران را خواهند داشت.

هفته گذشته یک هیات از فیفا به تهران اعزام شد تا درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها رایزنی کند. این هیات اعلام کرده بود مسوولان فدراسیون فوتبال قول داده‌اند که زنان ایرانی برای بازی پیش روی تیم ملی وارد ورزشگاه‌ها خواهند شد.

تاکنون چهره‌های بسیاری در میان فوتبالیست‌ها و تیم‌های فوتبال جهان به دختر آبی ادای احترام کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید

    حکایت مردم ایران و فیفا و مجامع حقوق بشری آش يزيد را مي‌‌خورند و براي امام حسين(ع) سينه مي‌زنند؟ خانم *مگان راپینو* در مراسم دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان چند کلمه ای به زبان زرگری ولی با لهجه انگلیسی ایراد فرمودند. رئیس فیفا Gianni Infantino برای فرار از افتضاح دهه ها لاس زدن فیفا با(جمهوری اسلامی) و نتیجه مذاکره که همان*هیچ* معروف رهبر معظم انقلاب پر شکوه اسلامی است، دست به دامن *مگان* خانم شده بود و نحوه اعتراض او هم نشان داد که سرپایی به او گفته اند که این مطلب را بگو . خلاصه در اینگونه مواقع که مردم ما دست یاری به طرف اقایان داز میکنند و فریاد میزنند (اوباما با اونایی یا با ما؟) طرف به طرف ملاها غش کرد.از اولین دولت فمنیستی دنیا(سوئد) (خودشان به خودشان لقب اعطا فرموده اند و خودشان هم خوش خوشانشان شده) یاری خواستند همه لچک بسر در مقابل اخوند روحانی خبردار ایستادند، البته با گردن های کج و قیافه ......... خلاصه یاد جمله معروف جرج اورول در کتاب (مزرعه حیوانات) افتادم. «همه حیوانات باهم برابرند، اما بعضی برابرترند» البته در رسانه ها فریاد زده میشود *همه انسانها باهم برابرند* البته شنونده باید عاقل باشد.