ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کاخ سفید دسترسی به محتوای مکالمات ترامپ با بن سلمان و پوتین را محدود کرد

دسترسی به اظهارات وزیر خارجه روسیه در دیدار با ترامپ در کاخ سفید در سال ۲۰۱۷ دیگر ممکن نیست. مکالمات ترامپ با پوتین و بن‌سلمان هم به یک سرور امنیتی منتقل شده‌اند.

برخی رسانه‌های آمریکایی نوشته‌اند کاخ سفید دسترسی به محتوای مکالمات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با برخی مقام‌های خارجی از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی را محدود کرده است. سه کمیته در مجلس نمایندگان هم از مایک پومپئو، وزیر امور خارجه خواسته‌اند اسناد و مدارک مربوط به ارتباط دولت آمریکا و اوکراین را در اختیار آنها بگذارد.

سی‌ان‌ان در دسترس نبودن مکالمات بن سلمان و دونالد ترامپ را غیرعادی خوانده است

بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، دسترسی به اظهارات سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با ترامپ در کاخ سفید در سال ۲۰۱۷  دیگر ممکن نیست. گفته می‌شود ترامپ در این دیدار به لاوروف گفته بود نگران دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا نبوده است.

همچنین به نوشته نیویورک تایمز، مکالمات ترامپ با ولادیمیر پوتین و محمد بن سلمان به یک سرور امنیتی منتقل شده‌ است.

سی‌ان‌ان هم در دسترس نبودن مکالمات بن سلمان و دونالد ترامپ را غیرعادی خوانده است. کاخ سفید اما هنوز در این باره اظهارنظری نکرده است.

کنگره آمریکا روند استیضاح رئیس‌جمهوری را رسما در مجلس نمایندگان آغاز کرده است.

نمایندگان حزب دموکرات پیش‌تر در کنگره آمریکا ترامپ را متهم کرده‌ بودند برای جمع‌آوری اطلاعات علیه جو بایدن، در مکالمات خود رئیس‌جمهوری اوکراین را تحت فشار قرار داده است.

در پی فشار کنگره آمریکا و رسانه‌های این کشور، کاخ سفید روز چهارشنبه سوم مهر/ ۲۵ سپتامبر، جزییات مربوط به مکالمه تلفنی دونالد ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رئیسان جمهوری آمریکا و اوکراین را منتشر کرد.

ترامپ در مکالمه تلفنی از زلنسکی خواسته بود در ازای کمک‌های نظامی، اطلاعاتی درباره جو بایدن و پسرش، هانتر بایدن در اختیار او قرار دهد با این هدف که در کارزار انتخابات ریاست جمهوری آن اطلاعات را علیه رقیب خود به‌کار گیرد.

ترامپ اتهام فشار بر ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین را رد کرده است.

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.