ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیویورک تایمز: گزارش انتشار تصاویر آزار جنسی کودکان در فیسبوک و گوگل به ۴۵ میلیون مورد رسیده است

نیویورک تایمز می‌نویسد متجاوزان جنسی و جنایتکاران از تکنولوژی‌های روز برای گسترش انتشار پورنوگرافی کودکان استفاده می‌کنند اما مراجع قانونی و شرکت‌ها در استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته برای مقابله با آن‌ها کوتاهی کرده‌اند

گزارش نیویورک تایمز حاکی از رشد هولناک انتشار تصاویر آزار جنسی کودکان در اینترنت و کوتاهی دولت‌ها، مراجع قانونی و شرکت‌های بزرگ تکنولوژی در برخورد با پورنوگرافی کودکان است. در سال ۲۰۱۸، ۴۵ میلیون مورد پورنوگرافی کودکان به فیسبوک و گوگل گزارش شده است. این رقم در سال ۹۸، به ۳هزار مورد محدود بوده است.

نیویورک تایمز می‌نویسد متجاوزان جنسی و جنایتکاران از تکنولوژی‌های روز برای گسترش انتشار پورنوگرافی کودکان استفاده می‌کنند اما مراجع قانونی و شرکت‌ها در استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته برای مقابله با آن‌ها کوتاهی کرده‌اند

براساس گزارش نیویورک تایمز از آمارهای ارائه شده توسط شرکت‌های گوگل و فیسبوک، انتشار عکس و ویدیو از آزار جنسی کودکان در پلتفرم‌های این شرکت‌ها در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۴۵ میلیون مورد رسیده است. این رقم دوبرابر تعداد عکس‌ها و ویدیوهای منتشر شده از پورن کودکان در سال ۲۰۱۷ است.

نیویورک تایمز می‌گوید این شرکت‌ها در رشد بی‌سابقه پورنوگرافی کودکان مسئولند و توجه بسیار کمی به افزایش نفرت‌پراکنی، پروپاگاندای گروه‌های تروریستی و همچنین پورنوگرافی کودکان نشان داده‌اند. نیویورک تایمز به کمبود نیرو و بودجه مراجع قانونی اشاره می‌کند و می‌گوید این مراجع به‌درستی موارد انتشار عکس و فیلم از آزارجنسی کودکان را گزارش و پیگیری نکرده‌اند.

طبق گزارش نیویورک تایمز انتشار پورنوگرافی کودکان به پلتفرم‌های فیسبوک و گوگل محدود نمی‌شود.  کودکان که در برخی موارد ۳ تا ۴ سال دارند مورد آزار جنسی و بعضا شکنجه قرار می‌گیرند و گروه‌های آنلاین به صورت روزافزون تصاویر این کودکان کم‌سن و سال را در حالی که به اشکال افراطی‌تر و شدیدتر مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند، منتشر می‌کنند.

این گروه‌ها با استفاده از تکنولوژی رمزگذاری و «دارک‌وب» به پدوفیل‌ها آموزش می‌دهند چگونه از آزار جنسی کودکان تصویر ضبط کرده و منتشر کنند. در برخی از فروم‌ها کودکان مجبور به نشان دادن علائمی می‌شوند که به‌روز بودن آن تصاویر را ثابت کند.

به‌ نوشته این روزنامه جنایتکاران از خلاء یا نامناسب بودن اقدام قانونی از سوی صاحبان پلتفرم‌ها و مراجع قانونی استفاده کرده و موفق به گسترش و رشد انتشار پورنوگرافی کودکان شده‌اند.

نیویورک‌تایمز می‌نویسد به‌رغم این‌که در سال‌های گذشته بخش زیادی از این تصاویر خارج از آمریکا ضبط شده است، ایالات متحده آمریکا نقش اصلی را در انتشار این تصاویر دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.