ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حضور زنان در استادیوم، پس از ۴ دهه

چندهزار زن برای نخستین بار با خرید بلیت، داخل ورزشگاه آزادی شدند تا بازی ایران و کامبوج را ببینند.

پس از گذشت ۴ دهه٬ زنان ایرانی در استادیوم آزادی تهران به تماشای بازی ایران و کامبوج نشستند. به نظر می‌رسد تلاش‌های زنان و فعالان حقوق زنان، خودسوزی سحر خدایاری (دختر آبی) و تشدید فشار فیفا در این اواخر، نقش موثری در این تصمیم‌گیری داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    بله مشکل سیل زده گان و آواره گان و بیکاری آنها حل شد - مشکل زلزله زده گان کردستان هم حل شد-مشکل ابرسانی برای نوشیدن و پخت وپز درشهرستان ها هم حل شد- مشکل بخاری های نفت سوز و دانش اموز درشهرستان ها هم حل شد - مشکل بسیاری ازدانش آموزان که درزیرچادرها درس می خواهنند هم حل شد- مشکلات اقتصادی و گرانی ها هم حل شد- مشکل میلیونها بیکارو معتاد هم حل شد - مشکل صدها زندانی سیاسی که ضمیمه بسیاری خانم ها هستند حل شد- - درحقیقت کشوراز تمامی مشکلات همه شکل وفرم آخوندو آقازاده و سپاهی ساز رهائی یافت و یک مشکل هنوز بجا مانده بود که آنهم با ورود زنان به استادیوم ورزشی هم حل شد...خانه ازپای بست ویران است خواجه بفکرنقش بند ایوان است !!!!بله این مورد هم برای تبلغیات حکومتی لازم بود ما به مردم احترام می گذاریم و اون جوری نیست که خارجی ها چار می زنند..