ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برگزاری «پاراتور» گردشگری در تهران

براساس سازمان بهداشت جهانی ۱۵ درصد از افراد هر جامعه معلول هستند و اين آمار در ايران به ۱۱ ميليون نفر می‌رسد.

«پاراتور» یا همان تور گردشگری توان‌یابان برای نخستین بار نیست که در تهران برگزار می‌شود. پیش‌تر نیز به همت انجمن «معلولان پارس» تورهای گردشگری متعددی برگزار شده است. الهام خادم‌الحسینی مدیر اجرایی پاراتور در انجمن معلولان پارس است و در زمینه تجهیز اماکن عمومی برای شهروندان توان‌یاب فعالیت دارد. او پيشنهاد تهران‌گردی با ويلچر را به شهردار تهران و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستی و گردشگری داده بود تا تلنگری برای مديران شهری باشد٬ زیرا آنها با نادیده گرفتن بخش قابل توجهی از جمعيت توان‌یاب ايران هيچ‌گاه در برنامه‌ريزی‌ها به آن‌ها توجه نکرده‌اند. براساس سازمان بهداشت جهانی ۱۵ درصد از افراد هر جامعه معلول هستند و اين آمار در ايران به ۱۱ ميليون نفر می‌رسد.

تصاویر پیش‌رو برگزاری «پاراتور» تهران‌گردی به میزبانی شهرداری منطقه ۴ تهران را نشان می‌دهد. در این تور از عمارت عین‌الدوله، موزه گرافیک و پارک پلیس بازدید شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مونا

    دست مریزاد به برگزار کنندگان این تور! اولین خبری که در مورد ایران میخونم که احساس خوب و چشم پربار بهم هدیه داد. کاش اتفاقات خوب در ایران بیشتر بودند تا اینجور دچار پوچی و افسردگی مزمن و حقارت نمی شدم.