ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ژنرال کوبانی: روسیه توافق نیروهای سوریه دموکراتیک با حکومت بشار اسد را تضمین کرد  

ژنرال #مظلوم_کوبانی در مصاحبه با #روناهی_تی_وی: #دونالد_ترامپ در یک مکالمه تلفنی با توافق #نیروهای_سوریه_دموکراتیک با حکومت #بشار_اسد موافقت کرده است. به گفته کوبانی روسیه نیز این توافق را تضمین کرده است.  

ژنرال مظلوم کوبانی فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک  اعلام کرد رئیس جمهوری آمریکا با توافق نیروهای سوریه دموکراتیک با حکومت بشار اسد موافقت کرده است. روسیه این توافق را تضمین کرده.

ژنرال مظلوم کوبانی فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک

به گزارش خبرگزاری رویترز، ژنرال مظلوم کوبانی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک شامگاه چهارشنبه ۲۴ مهر/۱۶ اکتبر در گفت‌وگو با  روناهی تی وی گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک مکالمه تلفنی با توافق نیروهای سوریه دموکراتیک با حکومت بشار اسد موافقت کرده است. به گفته کوبانی روسیه نیز این توافق را تضمین کرده است.

 در پی گفت‌وگوی تلفنی رئیسان جمهوری آمریکا و ترکیه، از چهارشنبه هفته گذشته، تهاجم نظامی ترکیه به شمال سوریه با رمز «چشمه صلح» آغاز شده است. آنکارا قصد دارد با ایجاد منطقه امن به طول بیش از ۲۳۰ کیلومتر و عرض ۳۰ الی ۴۰ کیلومتر در امتداد مرزهای سوریه، علاوه بر دور کردن شبه‌نظامیان کرد، دو میلیون و ۳۰۰ هزار آواره سوری ساکن ترکیه را در این مناطق اسکان دهد. نیروهای ارتش سوریه بعد از خروج سربازان آمریکایی وارد منبج و کوبانی شدند و بر این دو شهر و مناطق اطراف آن‌ها تسلط دارند. ژنرال مظلوم کوبانی در ادامه گفت‌وگو با روناهی تی وی گفت توافق نیروهای سوریه دموکراتیک با حکومت اسد به این معنا نیست که کنترل همه مناطق کردنشین شمال و شرق سوریه به دست ارتش اسد بیفتد.

ژنرال مظلوم کوبانی در ادامه این گفت‌وگو یک بار دیگر تأکید کرد که با تهاجم نظامی ترکیه به مناطق کردنشین شمال و شرق سوریه، اولویت نیروهای سوریه دموکراتیک مبارزه با داعش نیست. بلکه آن‌ها در تلاش هستند از ساکنان غیرنظامی کرد در این مناطق حفاظت کنند.

در زندان‌های مناطق کردنشین شمال و شرق سوریه حدود ۱۲ هزار داعشی به سر می‌برند. کوبانی گفت نیروهای سوریه دموکراتیک همچنان مسئولیت زندانیان داعشی را به عهده دارند.

روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت:

«کردها فرشته نیستند. آنها برای ما جنگیدند، ما پول زیادی دادیم تا آنها کنار ما بجنگند و اشکالی ندارد. عملکردشان وقتی کنار ما جنگیدند خوب بود و وقتی کنار ما نجنگیدند عملکردشان خوب نبود.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.