ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روایتی از چند کارگر زن کوره‌پزخانه‌های جنوب تهران

زندگی‌های آجری و دیگر هیچ!

حمیده امینی‌فرد - این گزارش روایت زنانی است که در کوره‌پزخانه‌ها زندگی و کار می‌کنند. زنانی که بسیاریشان از کودکی به کار در کوره‌پزخانه‌ها گمارده شده‌اند.

این گزارش روایت زنانی است که در کوره‌پزخانه‌ها زندگی و کار می‌کنند. زنانی که بسیاریشان از کودکی به کار در کوره‌پزخانه‌ها گمارده شده‌اند و تا پایان زندگی‌شان در میان آجرها زندگی می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایراندوست

    قابل توجه حکومت مذهبی‌ ۵ درصدی‌ها در ایران ، گفته امام اول شیعیان را آویزه گوش قرار دهید و عمل کنید : .... اگر کسی این خبر را بشنود و از اندوه و غصّه بمیرد، جای سرزنش ندارد! البته منظور علی‌ , پسر عموی محمد و شوهر فاطمه , دفاع از اموال غیر مسلمانان و اهل ذمه بود. با این بی‌ عدالتی که در حق زنان مسلمان در کشور پر ادعا ایران اسلامی میشود، حاکمین باید چند باره بمیرند تا گناهانشان در آن دنیایی که به آن اعتقاد دارند، آمرزیده شود !