ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تلف شدن هزاران ماهی در «قره‌سو» کرمانشاه

بیش از ۸۰۰۰ قطعه ماهی در رودخانه «قره‌سو» کرمانشاه تلف شده‌اند. دلیل این فاجعه زیست محیطی٬ ورود سموم و فاضلاب یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف رودخانه ذکر شده است.

بیش از ۸۰۰۰ قطعه ماهی در رودخانه «قره‌سو» کرمانشاه تلف شده‌اند. دلیل این فاجعه زیست محیطی ورود سموم و فاضلاب یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف رودخانه ذکر شده است. این رودخانه از سراب روانسر در شمال غرب کرمانشاه سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از این شهر در منطقه فرامان به رود گاماسیاب می‌پیوندد. حدود ۷۰ درصد از فاضلاب شهری کرمانشاه هم به این رودخانه سرریز می‌شود. فریدون یاوری، مدیرکل محیط‌ زیست استان کرمانشاه گفته است: «هنوز مشخص نیست که سموم از کدام کارخانه وارد «قره‌سو» شده است.»

به‌گفته مردم محلی، شماری از ساکنان حومه رودخانه ماهی‌ها را برای مصرف خانگی برده‌اند. از سوی دیگر وانت‌هایی هم دیده شده‌ که با ورود به حریم رودخانه شمار زیادی از ماهیان را جمع‌آوری کرده و برای فروش به بازار برده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.