ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معترضان به انتقال آب دریای خزر در گلوگاه مازنداران تجمع کردند

معترضان با تشکیل زنجیره انسانی نمادین خواستار توقف طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان شدند.

همزمان با اصرار دولت برای اجرایی شدن طرح انتقال آب دریای خزر از شمال ایران به استان سمنان، شماری از فعالان محیط زیست در شهرستان گلوگاه استان مازنداران تجمع کردند و خواستار توقف این طرح شدند.

شماری از فعالان محیط زیست ۳ آبان ۱۳۹۸ در اعتراض به انتقال آب دریای خزر به سمنان در گلوگاه مازنداران تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، شماری از ساکنان استان‌های گلستان و مازندران جمعه سوم آبان در گلوگاه مازنداران به نشانه مخالفت با انتقال آب دریای خزر زنجیره انسانی تشکیل دادند.

معترضان که پلاکاردهایی با مضمون «نه به انتقال آب خزر» ، « نه به انتقال منابع آب شمال»، «خلیج گرگان رو به خشکی است؛ آنرا دریابید»، در دست داشتند، از دولت خواستند تا طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را متوقف کند.

روزبه خادملو که ایرنا او را میرعامل سازمان غیردولتی «پویش برساد شمال» معرفی کرد، گفت که طرح انتقال آب علاوه بر مشکلات زیست محیطی، «موجب گسست و تجزیه اجتماعی می‌شود».

انتقال آب دریای خزر به سمنان طی روزهای گذشته با انتقاد و اعتراض شماری از فعالان محیط زیست و نمایندگان استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی روبرو شده است.

نمایندگان استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در مجلس شورای اسلامی پیش از این از حسن روحانی خواسته بودند که این طرح را متوقف کند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    این طرح ساخته وپرداخته سپاه پاسداران و شرکاء دردریافت بودجه کلان است وعواقب فاجعه بار این طرح همانند بسیاری دیگرازاینگونه طرح ها درمقابل منافع هیولائی سپاه پاسداران و شرکاء تاخیری ایجاد نخواهد کرد..دولت هیچکاره است ..روحانی ودولتش بشدت ازسپاه پاسداران می ترسند..نمونه ای ازطرح های اجرائی شده سپاه پاسداران به فاجعه ای برروان شدن سیلاب انجامید..بسیار برای سپاه پاسداران و آقازاده ها وزمین خواران وویلا وهتل سازان خشکاندن اراضی ومزراع کشاورزی شمال ایران و سواحل دریای خزر و بیرون راندن مردمان بومی آن مناطق است اهمیت دارد ...سپاه پاسداران و عبابردوشان را چه به محیط زیست ..مدتی است بسیاری از عرب های حوزه خلیج فارس درخرید ویلاهای شمال ایران صف کشیده اند و آنهم با چه قیمت هائی!!!!