ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کسری بودجه آمریکا به بالاترین میزان در ۷ سال اخیر رسید

آمار و ارزیابی‌های اخیر درباره کسری بودجه در تضاد با وعده‌های کارزار ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ است

کسری بودجه ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ به بالاترین میزان خود در هفت سال اخیر رسید. پیش‌بینی شده که روند افزایش کسری بودجه آمریکا همچنان ادامه پیدا کند؛ مسئله‌ای که خلاف وعده‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری این کشور است.

کسری بودجه سال جاری به مرز یک تریلیون دلار خواهد رسی/ عکس از آرشیو

کسری بودجه دولت فدرال ایالات متحده برای سال ۲۰۱۹، با رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال گذشته، به ۹۸۴,۴ میلیارد دلار رسید.

کسری بودجه سال جاری بالاترین میزان در هفت سال گذشته محسوب می‌شود و پیش‌بینی شده که در سال مالی ۲۰۲۰ کسری بودجه از یک تریلیون دلار نیز بالاتر رود.

کسری بودجه ایالات متحده سال به سال افزایش می‌یابد. چنین رشدی از ضرایبی همچون کاهش درآمد دولت از سال ۲۰۱۷ به خاطر کاهش مالیات از سوی دولت ترامپ، و مخارج بودجه در خصوص برنامه‌هایی با مصرف داخلی و نظامی است.

دولت دونالد ترامپ و دفتر تنظیم بودجه کنگره پیش‌بینی کرده اند که کسری در سال مالی ۲۰۲۰ که از یک اکتبر آغاز شده است، از مرز یک تریلیون دلار بگذرد. دفتر تنظیم بودجه کنگره همچنین پیش‌بینی کرده است که این کسری در ده سال آینده نیز باقی بماند.

آمار و ارزیابی‌های اخیر درباره کسری بودجه در تضاد با وعده‌های کارزار ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ است. او گفته بود که با کاهش مخارج دولت و افزایش رشد حاصل از کاهش مالیات‌ها، کسری بودجه کاهش خواهد یافت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.