ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترامپ: نیروهای آمریکایی جانشین ابوبکر بغدادی را هم کشتند

رئیس جمهوری آمریکا  اعلام کرد که نیروهای این کشور شخصی را کشته‌اند را که قرار بوده جانشین سرکرده داعش شود.

رئیس جمهوری آمریکا  اعلام کرد که نیروهای این کشور شخصی را کشته‌اند را که قرار بوده جانشین ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه ۲۹ اکتبر/ ۷ آبان با انتشار پیامی در توییتر نوشت:

«هم‌الان تأیید شد که نیروهای آمریکایی جانشین شماره یک ابوبکر بغدادی را هم کشتند. به احتمال زیاد او جایگاه اول را به دست می‌آورد.»

رئیس جمهوری آمریکا نامی از این فرد نیاورده است. شامگاه گذشته اما رسانه‌های آمریکایی از کشته شدن دست راست بغدادی خبر داه بودند.

عملیات نیروهای آمریکایی در شامگاه شنبه ۲۶ اکتبر/۴ آبان منجر به کشته شدن ابوبکر بغدادی و همچنین ابوالحسن مهاجر، سخنگوی داعش شد اما این گروه از قبل یک جانشین برای بعد از مرگ ابوبکر بغدادی منصوب کرده بود. نیوزویک به نقل از منابعی گزارش داده بود که عبدالله قرداش معروف به «حاجی عبدالله العفری» در اوت/ مرداد سال جاری به عنوان جانشین ابوبکر بغدادی انتخاب شده بود.

به گزارش رویترز یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا روز گذشته اعلام کرد که ابوالحسن مهاجر، سخنگوی داعش در عملیات جداگانه‌ای کشته شد.

نیروهای سوریه دموکراتیک یک روز قبل از آن اعلام کرده بودند که در همکاری با نیروهای آمریکایی ابوالحسن مهاجر را در شمال سوریه کشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.