ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دبیرکل جبهه پایداری: جمنا خود را منقرض کرده است

مرتضی آقاتهرانی با انتقاد از ائتلاف‌های اصولگرایان در گذشته گفت که جبهه پایداری در ائتلافی که در آن «پدرسالاری» وجود داشته باشد، ورود نخواهد کرد.

مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری اعلام کرد که جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) «خود را منقرض کرده است». جمنا در دوره گذشته انتخابات مجلس وظیفه وحدت اصولگرایان را بر عهده داشت.

مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری

دبیرکل جبهه پایداری، دوشنبه ۱۳ آبان در گفت‌­و­گو با رجانیوز (وب­سایت خبری اصولگرایان) گفت:

«اخیراً شورای ائتلاف که تشکیل شد اعلام شد جمنا یکی از اعضای این شوراست. برخی گفتند هر که بود جمع شد در جمنا، حالا بقیه این شورا چه کسانی هستند؟ خودشان با اسامی دیگری تحت این عنوان دو باره دور هم جمع شدند. اولاً آیا شما در این جلسات دعوت و شرکت داشتید؟ آیا حضور یافتید؟ از ماوقعش برای ما توضیحی بدهید... جمنا خود شروع کرده‌ای است که در فصلی با سر و صدا به حرکت آمد و این روزها خود را منقرض کرده است.»

آقاتهرانی به طور خاص از حذف برخی چهره‌های روحانی همچون محمدتقی مصباح‌یزدی و محمد یزدی هنگام وحدت اصولگرایان در جریان انتخابات قبلی انتقاد کرد.

جمنا ائتلافی از اصولگرایان است که دی ماه ۱۳۹۵ برای ایجاد یک وحدت میان تمامی گرایش‌های جریان اصولگرا جهت موفقت در انتخابات مجلس دهم تشکیل شد.

دبیرکل جبهه پایداری علی لاریجانی، رئیس کنونی مجلس را یک «اصولگرای خاص» گفت و درباره دعوت از او به ائتلاف اصولگرایان گفت:

«یکی از اعضا گفته بود ما هنوز منتظر پیوستن بعضی از جریان‌ها به این شورا هستیم، از جمله اصولگرایان حامی آقای لاریجانی. به ایشان عرض کردم یاران آقای لاریجانی با لیست امید به مجلس رفته اند. چطور شما می‌گویید از جریان اصولگرایی است؟ ایشان اصولگرای خاصی‌اند. ناگفته نماند که لیست تهران که داده شد، دو نفر از نمایندگانی که در مجلس سابق و لاحق از آقای لاریجانی خوب حمایت می‌کردند و می‌کنند و فکر می‌کنم از همه چیزشان برای آقای لاریجانی گذشته اند، در لیست امید رأی آوردند و در کادر اصولگرا ها خود را تعریف نکردند.»

مرتضی آقاتهرانی، ضمن انتقاد شدید از برخی ائتلاف­‌های اصولگرایان در سال‌های گذشته در جریان انتخابات مجلس، اعلام کرد در ائتلافی که در آن «پدرسالاری» وجود داشته باشد، ورود نخواهند کرد:

«این چه تدبیر و ائتلافی است؟ که به ما این اجازه را بدهد که بنشینیم و چون قبل بار دیگر هم همان راه را برویم؟ که نتیجه اش این باشد؟ بد نیست اشاره کنم، به ائتلافی که هدفش باختن باشد وارد نخواهیم شد، و نیز ائتلافی که در آن سهم خواهی هدف باشد و یا از قبل منتخبش معین شده باشد و یا کار به شکل پدرسالارانه باشد ورود نخواهیم کرد. به این جمع بندی ها دقت کنید تا به نتیجه برسیم. ناگفته نماند گاه می گویند پایداری به نتیجه توجه نمی کند، این هم درست نیست، در نظر گرفتن نتیجه خود جزئی از وظیفه است. و یا گفته می شود رأی آور بودن نماینده جزء شاخصه ها نیست این هم درست نیست، ولی همه حرف هم نیست، که باید اصلح را رأی آور کرد.»

کمتر از چهار ماه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.