ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نعمت «تحریم» و کودتای تعدیل ساختاری

کمیته عمل سازمانده کارگری − قیمت بنزین آزاد به ناگهان ۳ برابر شد؛ شوکی که خودش به تنهایی یک سونامی تورمی به پا خواهد کرد. در این گزارش نشان داده‌ایم که این نه پایان حمله، که آغازی بر آنست.

کمیته عمل سازمانده کارگری − در اولین ساعات بامداد امروز قیمت بنزین آزاد به ناگهان ۳ برابر شد؛ شوکی که خودش به تنهایی یک سونامی تورمی به پا خواهد کرد. در این گزارش نشان داده‌ایم که این نه پایان حمله، که آغازی بر آنست.

طرح‌های اقتصادی‌ مهیبی در راهند که به واسطۀ یک نهاد ساختاری جدید و به‌فرمان خامنه‌ای، همگی پشت اتاق‌های دربسته و محرمانه تدوین می‌شوند. جزئیاتشان یا به شکل قطره‌چکانی به بیرون درز می‌کنند یا همچون اولین ساعات بامداد امروز، یکشبه کلید می‌خورند تا واکنش‌های عمومی را کنترل کنند.
این گزارش نیم‌ساعته چکیده‌ای از پیگیری‌ها و تحقیق بر سر مذاکرات صندوق بین‌المللی پول با مقامات جمهوری اسلامی و افشای طرح‌ها و توافقاتی است که با فرمان رأس حکومت جمهوری اسلامی (خامنه‌ای) مجوز اجرایشان صادر شده، اما در سکوت و تشتت خبری تصویر اصلی از آنها گم شده‌است: آخرین «جراحی اقتصاد ایران» به سمت بازار جهانی و تیر خلاصش به طبقۀ کارگر.

بر روی تصویر کلیک کنید تا ویدئو را ببینید:

* رفرنس‌ها و منابع تحقیقاتی این ویدیو پس از ویرایش به همراه متن اصلی در سایت کمیته عمل سازمانده کارگری منتشر خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    سه دهه تحریم تراشی برای حفظ اقتصاد دلالی و رانت ملت را بروز سیاه نشاند، در واقع حمله و دست اندازی به اندوخته های مردم .