ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو مجمع تشخیص مصلحت از طرح «شبهه»‌هایی علیه خامنه‌ای خبر داد

آیت‌الله ابراهیم امینی درباره شبهه‌هایی که علیه رهبر جمهوری اسلامی مطرح است سکوت کرد. او اما در ادامه سخنانش گفت مسئولان جمهوری اسلامی «پناهی» جز خامنه‌ای ندارند:

آیت‌الله ابراهیم امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی کم‌سابقه از طرح شبهه‌هایی درباره علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

آیت‌الله ابراهیم امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اگر خدای‌نکرده حادثه‌ای رخ دهد ما پناهی جز رهبری نداریم

خامنه‌ای یکشنبه ۲۶ آبان گروه‌هایی از معترضان به افزایش قیمت بنزین در ایران را »اشرار» خواند و در اصالت اعتراضات تردید کرد. از آن پس سرکوب‌ها شدیدتر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله ابراهیم امینی صبح دوشنبه ۲۷ آبان در دیدار با اساتید و بسیجیان حوزه گفت:

«شبهه‌هایی درباره مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، ولی واقعاً آنچه ما دیدیم از اول تا آخر، هنوز همانی هستند که از اول بوده‌اند.»

امینی درباره شبهه‌هایی که علیه خامنه‌ای مطرح است سکوت کرد. او اما در ادامه سخنانش گفت مسئولان جمهوری اسلامی «پناهی» جز خامنه‌ای ندارند:

«بهترین رهبر ایشان هستند. با اینکه سال‌ها گذشته است ما فردی مثل ایشان نداریم، اگر خدای‌نکرده حادثه‌ای رخ دهد ما پناهی جز رهبری نداریم.»

از تعداد کشته‌شدگان و مجروحان در اعتراضات سراسری سه روز گذشته در بیش از یکصد شهر ایران اطلاع دقیقی در دست نیست. خبرگزاری امنیتی فارس گزارش داده است که تا یکشنبه گذشته بیش از هزار نفر بازداشت شده‌اند.

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شد، حمایت خامنه‌ای از تصمیم سران قوا در مورد افزایش قیمت بنزین را با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل متحد از سوی خمینی مقایسه کرد:

 «اگر ایشان دوپهلو سخن می‌گفت موجب سردرگمی و ادامه آشوب‌ها می‌شد. در مثال مناقشه نیست، اما می‌توان این اقدام رهبر انقلاب را شبیه اقدام امام خمینی در پذیرش مسوولیت قبول قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل متحد دانست، در آنجا هم افرادی می‌خواستند مسئولیت قبول قطعنامه را به گردن یکدیگر بیندازند و دیگری را مقصر جلوه دهند. امام جوانمردانه مسئولیت آن را پذیرفت و به بگو مگو‌ها پایان داد.»

خبرگزاری نیمه‌دولتی ایسنا بعد از ظهر دوشنبه ۲۷ آبان از حمله معترضان به خانه و دفتر آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد خبر داد. حمله به مراکز نزدیک به خامنه‌ای یک تحول تازه در روند اعتراضاتی است که از جمعه گذشته در واکنش به افزایش بنزین در ایران از اهواز آغاز شد و به یکصد شهر ایران گسترش یافت.

شامگاه گذشته معترضان به حوزه‌های علمیه کازرون و اصفهان نیز حمله کرده بودند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام،  نماینده ولی فقیه در استان فارس دوشنبه ۲۸ آبان اعلام کرد که اگر شورای تأمین استان موفق به سرکوب معترضان نشود، با کمک بسیج خود به میدان می‌آید.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امیر راست گفتار

    این طبیعیه که رهبر و زیگیل هاش وقتی نشانه ها برای کنار رفتن ظاهر بشن پاپیون میکنند" با اینهمه جنایتی که کرده اند خودشون میدونند که اگر وضعیت عوض بشه امثال همین حاج اقا امینی باید به اندازه سهمشون از بیدادگری جوابگو باشند!

  • رضا

    البته شبهه که این آقا منظورش است مرجعیت آقای خامنه ای در هنگام رهبری است که نبوده است و اما یک سوال از آقای امینی این همه فساد و چپاول و دزدی و سرکوب و این همه دستگاه های امینی و این فقر و فلاکت که ملت دچار است دست مریزاد دارد براستی وقاحت تا چه حد

  • فرشید

    این حکومت قرار بود حکومت مستضعفین باشه. خون مردم بی چیز و جوانان بی پناه و بیکار و بی آینده را که برای ابتدایی ترین بتدایی ترین حقوق خود به خیابانها آمدند را اینطور به ناحق ریختند. شک نکنید که هم خودشان و هم مزدورانشان نه تنها از این به بعد جز تف لعنت مردم نصیبی ندارند بلکه تقاص کشتن این بی گناهان را بد جوری خواهند داد.

  • کاوه

    شبهه رو نگفتن؟ جانشین آماده شده از بعد ار ۸۸ خامنه ای رو میخان بیارن مردم اگر بترسند و منفعل بشوند طالبان مجتبی خامنه ای و سردار سلیمانی بر<> حاکم خواهند شد جنبش میلیونی همگانی راه حل نجات <> هست

  • پرهام

    این آخوند گفته: "مسئولان جمهوری اسلامی «پناهی» جز خامنه‌ای ندارند"! این نشان از عمق فاجعه می دهد؛ فاجعه ای به بزرگی فروپاشی کلی ایران! اولاً این نادان متوجه نشده که 30 سال سیاست خامنه ای بصورتی بوده که مسئولین با رفتن او جایی در این کشور نداشته باشند، که این در نوع خود جزو فاشیستی ترین حکومت های تاریخ بشریت است. بنابراین مسئولین برای حفظ خودشان هم که شده حاضر نخواهند شد خامنه ای ناتوان و روانی کنار برود. فاجعه دیگر این است که رهبر یک کشور باید خود را فدای مردمش کند، نه اینکه پناه مسئولین جنایتکار و فاسد و دزدش باشد. برای همین است که مردم بنرهای بزرگ این دجال را در نقاط مختلف کشور آتش می زنند، و روزی خواهد رسید که مجسمه ای از سر نجسش خواهند ساخت و در کنار ابر دشمنان بشریت خواهند گذارد تا درس عبرتی شود برای آیندگان و فرزندان این مرز و بوم تا هرگز به راه جلادان و خونخواران نروند.